Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:50:25 GMT

جشنواره علمی امیرکبیر در استان البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۲۵۴

جشنواره علمی امیرکبیر در استان البرز برگزار می‌شود

رئیس انجمن نخبگان استان البرز گفت: مراکز علمی، آزمایشگاهی و پروژهشی بسیاری در استان البرز وجود دارد که در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کنند. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد نبیونی در نشست خبری که ظهر امروز که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی امیر کبیر، اظهار داشت: اگر چه برگزار کنندگان این جشنواره در سطح منطقه‌ای و استانی هستند اما فعالیت‌ها با  اهداف ملی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم در گناباد: مراکز علمی استان‌های کشور «ماموریت‌گرا» می‌شوند+فیلمیزد | مراکز علمی کاربردی وابسته به مراکز دولتی در کشور حذف شدندقزوین| رشته‌های دانشگاهی در مراکز علمی‌کاربردی قزوین متناسب با نیاز روز پالایش می‌شو

وی  با بیان اینکه در این جشنواره طرح‌، پایان نامه و رساله‌های دانشجویی در مقاطع مختلفی که در یک بازه زمانی و کارفرمای مشخص  هستند پس از تایید کارفرما می‌تواند در جشنواره شرکت کنند، افزود: در این راستا کارگروه‌های پنجگانه پروژه‌های رسیده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در پایان روز اختتامیه از طرح‌های برتر تجلیل می‌شود.

رئیس انجمن نخبگان استان البرز با عنوان اینکه رسانه‌ها می‌توانند به هر چه رقابتی‌تر شدن این جشنواره کمک کنند، بیان کرد: اگر تاکید این جشنواره کاربردی و کارفرما محور است به معنای رد بقیه پایان نامه‌ها نیست اما این جشنواره می‌تواند به گوشه ای از چالش جدی که اکنون در دانشگاه با آن روبرو هستیم بپردازد.

نبیونی با بیان اینکه استان البرز قطب علم و فناوری است، تصریح کرد: این عنوان به دلیل کثرت مراکز علمی، آزمایشگاهی و پروژهشی در استان است که در سطح ملی و بین المللی فعالیت انجام می‌دهند و به همین دلیل است که استان البرز نقطه مناسبی برای شروع این جشنواره است.

وی  با بیان اینکه اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی به واسطه ظرفیت‌های خوبی که در ارتباط با دیگر ادارات دارند می‌توانند زمینه ساز گستردگی و مشارکت بیشتر این جشنواره شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره بتواند گام موثری در  حوزه تعامل بین صنعت و دانشگاه شود.

انتهای پیام/ ع

R7810/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز مراکز علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، درب‌های آزمون سراسری ساعت ۷ صبح امروز به روی بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی باز شد تا در آزمون کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده و پس از قبولی، راهی دانشگاه شوند.

به گفته‌ مسئول برگزاری آزمون سراسری در همدان، این آزمون امروز و فردا با حضور بیش از ۲۳ هزار داوطلب در استان همدان برگزار می‌شود

در آزمون سراسری استان همدان ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در ۵ گروه و در ۳ نوبت باهم رقابت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد