Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:48:27 GMT

جذب ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۴۴۷

جذب ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز سه شنبه در نشست ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دستگاه های درگیر در کار افزود: با پیشگیری و پیش بینی درست وقایع و پای کار بودن مسئولان و همراهی مردم توانستیم بحران سیل فروردین ماه را به یک فرصت بسیار خوب برای استان مبدل سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در آن حادثه در تمامی مراحل پیشگیری، امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده استان به نحو مطلوبی عمل کردیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به موفق عمل کردن استان در جذب اعتبارات سیل گفت: قریب ۷۴۰ میلیارد تومان در قبال سیل اعتبار دریافت کردیم که از این میزان حدود ۲۹۱ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی، ۱۸۱ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و قریب ۲۶۵ میلیارد نیز بصورت تسهیلات ارزان قیمت به سیل زدگان ارائه شد و این یک حرکت جهادی و انقلابی و ارزشمند در آن شرایط خاص بود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن انتقاد از کارشکنی برخی دستگاه ها در این رابطه گفت: نقاط ضعف و قوت امور مدیریتی در شرایط بحران را بایست در ظرف زمانی و مکانی خاص خود مورد توجه و قضاوت قرار داد.

وی بر حفظ امنیت کاری مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران باید توان و شهامت کار کردن را داشته باشند اما اگر مدیری از جایگاه خود سوء استفاده کرد حتماً بایست برخورد کرد ولی دلیل تراشی که مانع انجام کارهای درست و قانونی شود خوب نیست.

وی افزود: مدیران برای انجام کارهای بزرگ بایست توان ریسک پذیری داشته باشد.

استاندار ایلام به دستاوردهای خوب انجام شده ظرف دو، سه سال اخیر گفت: البته این دستاوردها خدمات نظام در استان است که باید منصفانه در مورد آن قضاوت کرد.

وی تلاش های صورت گرفته در سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و تحول در زیرساخت های راه، آب و خاک و نفت و پتروشیمی و … در استان را کم نظیر عنوان کرد و گفت: در این بین ندیدن این خدمات و بجای آن بولد کردن یک شاخص به قصد زیر سئوال بردن دیگر خدمات انجام شده درست نیست.

کد خبر 4924088

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سیلاب ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان مواسات زلزله بیرجند ستاد مقابله با کرونا میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده