Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:30:20 GMT

نویسنده «سوپرمن » و «بتمن» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۰۳۷

نویسنده «سوپرمن » و «بتمن» درگذشت

 

به گزارش تابناک به نقل ازهالیوود ریپورتر، «مارتین پاسکو» برنده جایزه تلویزیونی «امی» نویسنده مجموعه انیمیشن های «بتمن» و سوپرمن» در ۶۵ سالگی درگذشت.

 

آلن برنرت یکی از دوستان پاسکو، نویسنده تلویزیون در پست فیس بوک نوشت: «مارتین پاسکو» یکشنبه شب به دلایل طبیعی درگذشت. پاسکو ساکن نورت هیلز کالیفرنیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۱۹۵۴ در کِبِک به دنیا آمد. ابتدا شهرتش را برای نویسندگی در مجله و ستون نویسی در مطبوعات به دست آورد. پس از آن Fantazine را با شراکت دوستش آلبرت برنرت تاسیس کرد.

 

از سال ۱۹۷۲ نوشتن برای فیلم های دی سی کارش را آغاز کرد و تا سال ۷۴ به صورت منظم برای مجموعه های «سوپرمن» و فیلم های دی سی کامیکس نویسندگی کرد.

 

او همچنین برای «زن شگفت انگیز» و «لیگ عدالت»(Justice League) نویسندگی کرد.

اگرچه او در دهه ۱۹۸۰ به فعالیت در آثار کمیک ادامه داد، اماهمچنین نویسنده و پرکار مجموعه های تلویزیونی بود. پاسکو در برنامه های لایو اکشن مانند «Max Headroom» ،«منطقه گرگ و میش» و سریال های انیمیشن از جمله «Teenage Mutant» و «لاک پشت های نینجا» کار می کرد.

 

این حرفه تا دهه ۱۹۹۰ ادامه داشت، هنگامی که او به عنوان نویسنده و سردبیر داستان «مجموعه انیمیشنی بتمن» جایزه «امی» که به اسکار تلویزیون شهرت دارد را بدست آورد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان نویسنده سوپرمن بتمن ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز هجدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، جیان لورنزو بلنجینی سرمربی ایتالیایی و جدید تیم ملی والیبال بلغارستان لیست خود را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که ستاره های زیادی از جمله گئورگی سگانوف پاسور و کاپیتان این تیم دیگر در آن حضور ندارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: دوبرومیر دیمیتروف،  اسوتسلاو استانکوف، استویل پالف،سیمون نیکولوف، و لیوبسلاو تلکیسکی

دریافت کننده ها: الکساندر نیکولوف، مارتین پتروف آتاناسوف، دنیس کاریاگین، سپارو آسپاروف، ولادمیر گارکوف،گئورگی تاتاروف، گئورگی پتروف، دنیسلاو بورداروف،  سامویل والچینوف و دمیتار واسیلف

سرعتی‌زن ها: اسوتسلاو گوتسف، نیکولوف کولف، الکس گروزدانوف، ابوریس ناچف، ایلیا پتکوف، کراسیمیر گئورگیف، لازار بوچکوف، استفان چاوداروف و نیکولای کورتف

قطر پاسورها: دمیتار دیمیتروف و ونیسلاو آنتوف

لیبرو ها: سیمون دوبرف، مارتین بوژیلوف،دامیان کولف و کالویان بوتف،

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)