Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:22:08 GMT

آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد از امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۴۹۲

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام قبلی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای دوم و سوم مرداد ماه سال جاری، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون جهت پذیرش در رشته‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی  برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از امروز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز ۲۷ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ کرده که آنها نیز در بازه زمانی فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 مقرر شده بود که پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری از مسؤولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز