Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: بسیاری از تاسیسات گردشگری این استان آماده ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به کادر درمانی کشور در دوران پساکرونا است.

او، امروز با قدردانی از ایثار، فداکاری و زحمات جبران ناپذیر کادر درمانی کشور در مدیریت بیماری کرونا، افزود: ارائه خدمات و تسهیلات به کادر درمانی کشور، مسوولیت اجتماعی جامعه گردشگری استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه همه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مُتل‌های استان فارس پذیرای کادر درمانی خواهند بود، تصریح کرد: برخی اقامتگاه‌های بومگردی این استان نیز از قبیل ریچی، چمگل، جورگ، ستایش، نریمان، فانوس، باباخان، سرقنات، ماه سلطان، ایل دخت قشقایی، نی چشمه، ناظمی، معصومه سلطان، شمیم ییلاق، آسمان آبی، باغ دراز، نایب، تنگ چوگان و آق دایی آماده خدمت رسانی به این قشر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: کادر درمانی با معرفی‌نامه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و واحد‌های تابعه آن در سراسر کشور (استان‌ها و شهرستان‌ها) شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، شبکه‌های بهداشت استانی و شهرستانی و کلینیک‌های درمانی برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده، پذیرش می‌شوند.

امیری بیان کرد: با هدف برنامه‌ریزی مناسب و میزبانی بهتر، اسکان کادر درمانی کشور در تاسیسات گردشگری فارس با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

او، با تقدیر از همراهی مدیران تاسیسات گردشگری استان فارس در تمام بحران‌ها با مردم و مسئولان استان، گفت: تداوم خدمت رسانی به کادر درمانی کشور در دوران پساکرونا تا بیستم اسفندماه امسال اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمانی اماکن گردشگری تاسیسات گردشگری کادر درمانی کشور تاسیسات گردشگری کادر درمانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد

رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز گفت: ۳۴ تاسیسات اقامتی نطنز پذیرای گردشگران در ایام گل و گلاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، هر ساله از ابتدای اردیبهشت ماه و همزمان با شروع گلابگیری نقاط مختلف شهرستان نطنز آماده میزبانی از گردشگران و مسافرین از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی می‌کند و پذیرای گردشگران مختلف است.

مراسم سنتی گلابگیری در اردیبهشت ماه و همزمان با شکوفا شدن گل‌های محمدی تصاویر بی‌بدیل و جذابی را علاوه بر همشهریان برای گردشگران ایجاد کرده و بسیار لذت‌بخش است و علاوه بر آن نیز فضایی دلنشین را ایجاد کرده است.

گل‌های محمدی  فضای شهرستان نطنز را عطرآگین و مشحون از عطر گل‌های دیگر که در فصل بهار روئیده عجین کرده است و علاوه بر اینکه صحنه‌های زیبایی با رویش‌ این گل‌ها ایجاد شده انسان را نیز به خدا نزدیکتر می‌سازد.

حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهرستان نطنز دارای 34 تاسیسات اقامتی و پذیرایی با پروانه بهره‌برداری و ظرفیت دو هزار و 260 تخت فعال و وجود جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و مذهبی منحصر به فرد است.

وی ضمن اشاره به جاذبه‌های گردشگری نطنز افزود: روستای تاریخی ابیانه، مجموعه تاریخی مسجد جامع و بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی، آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) و بیش از 150 اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور،  اقلیم آب و هوایی ویژه کوهستانی و کویری و موقعیت جغرافیایی ایده آل و قرار گیری در محل تلاقی شمال به مرکز و جنوب کشور یکی از مقاصد گردشگری کشور است.

توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس

یزدانمهر گفت: با پیگیری و حمایت اداره میراث فرهنگی در شهر نطنز اقامتگاه سرای جواهر، سرای مادر، باغ سبب، اقامتگاه میرزایی، باغ صفویه تاج آباد، سفره خانه سنتی دومیلیون ابیانه و در بخش بادرود روستای سرآسیاب، اقامتگاه دیاوا و کمپ متین‌آباد گلابگیری سنتی به منظورارائه خدمات به گردشگران مهیا و آماده پذیرایی است.

انتهای پیام/804/.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت