Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@21:31:40 GMT

احتمال برگزاری امتحانات از 27 خداد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۶۰۱

احتمال برگزاری امتحانات از 27 خداد

حاجی میرزایی گفت: پس از ۲۷ خرداد و پس از یک ماه رفع اشکال حضوری، در صورت اقبال دانش‌آموزان، امتحانات را برگزار می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد کرونا درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد به مدت یک ماه دانش آموزان برای رفع اشکال امکان حضور در مدرسه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر تا پایان مدت این یک ماه اقبال باشد، پس از این مدت برگزاری امتحانات را در نظر داریم؛ در غیر اینصورت انجام آزمون از یک هفته بعد از بازگشایی در دستور کار قرار می‌کیرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033RZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امتحانات وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است