Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:45:08 GMT

۴۵۰ واحد در ناحیه صنفی شهرستان ایلام مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۰۷۶۳

۴۵۰ واحد در ناحیه صنفی شهرستان ایلام مستقر می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام از استقرار ۴۵۰ واحد در ناحیه صنفی شهرستان ایلام خبر داد.

 اقبال اسماعیلی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: واحدهایی از صنف‌های جوشکاری،کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر (نجار،mdf) با حضور در شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای استقرار در این ناحیه ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقرار ۴۵۰ واحد در این ناحیه پیش بینی شده که تاکنون ۲۷۰ نفر ثبت نام و آماده دریافت زمین هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بیان داشت: انتقال این اصناف با اولویت جوشکاران، آلومینیوم و کابینت کاران و درودگران است که با توجه به ضعیف بودن این قشر از نظر اقتصادی تلاش می‌شود قیمت زمین واگذاری حداقل در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم باعث ارتقا سیمای شهر، ایجاد کارگاه‌های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی می‌شود.

وی یادآور شد: مزیت انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک‌های صنفی علاوه بر بازگشت آرامش به شهر و زیبا سازی آن، موجب روان سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پر تردد می‌شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:  این شرکت در نظر دارد با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی از طریق بانک‌ها، شرایطی فراهم شود که تسهیلات کم بهره به این صنوف پردخت شود تا بتوانند نسبت به ساخت و ساز مجاز و شروع فعالیت اقدام کنند.

لازم به ذکر است، ناحیه صنفی ایلام به مساحت ۱۳ هکتار در کیلومتر ۵ جاده ایلام-دره شهر واقع است.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام شهرک های صنعتی آلومینیوم جوشکاری شهرک های صنعتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود