Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دربسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۳اردیبهشت می خوانیم:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی لیالی قدر

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان کرمان با توجه به در پیش بودن اولین شب از لیالی قدر ورود وسایل نقلیه به مسجد صاحب الزمان کرمان از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان خواسته شده ضمن توجه جدی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتجمع نسبت به مراقبت از اموال شخصی و وسایل نقلیه خود و همچنین جلوگیری از زمینه‌های سرقت منزل خود نیز توجه لازم را داشته باشند.

توقیف ۲۵ دستگاه موتور سیکلت سنگین مسبب نارضایتی مردم

همزمان با در پیش بودن لیالی قدر پلیس کرمان در اجرای طرحی ۲۵ دستگاه موتور سیکلت سنگین که با سرعت بالا و آلودگی صوتی مسبب نارضایتی مردم بودند را توقیف کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به استمرار این طرح و اجرای یک سری محدودیت ترافیکی در نقاط برگزاری آئین‌های دعا و نیایش لیالی قدر از افزایش گشت‌های انتظامی در مناطق مختلف خبر داد و از شهروندان خواست ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن پرتجمع نسبت به مراقبت از اموال شخصی و وسایل نقلیه خود نیز دقت لازم را داشته باشند.

کشف ۲۸۹ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۹ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه وانت مزدا و توقیف خودروی راه پاک کن قاچاقچیان در عملیات تکاوران یگان ۱۱۶ در شهرستان"جیرفت" خبر داد.

سردار ناظری با اشاره به توقیف وانت مزدای قاچاقچیان در ورودی شهرستان"جیرفت" با همکاری ماموران پایگاه انتظامی شهید"الله دادی"تصریح کرد: جا دارد به سبب این عملیات موفق و سلامتی کارکنان انتظامی در مواجهه با این باند قاچاق موادمخدر به روح مطهر شهید"الله دادی" که در راه مبارزه با سوداگران مرگ شربت شهادت نوشید سلام و صلوت نثار کنیم.

کشف خودروی سرقت شده از استان هرمزگان در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقت شده از استان هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مهدی پورامینایی"با اشاره به کشف این خودرو در پی هم پوشانی پلیس استان هرمزگان و پاسگاه انتظامی وکیل آباد، گفت: لازم است عموم مردم جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد‌های افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به پلیس اعلام کنند.

کشف ۸۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال و کشف ۸۶ دستگاه ماینر از این محل خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از فعالیت غیرمجاز یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی مطلع و از این کارگاه ۸۶ دستگاه ماینر که با استفاده از انشعاب برق غیرمجاز کار می‌کردند را کشف و جمع آوری کردند.

او تصریح کرد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال بنا به نظر کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد قیمت شدند که انشعاب برق مصرفی این مزرعه استخراج ارز دیجیتال هم غیرمجاز بود که به سبب احتمال خسارات زیاد برای دیگر مصرف کنندگان، این انشعاب نیز توسط نماینده اداره برق جمع آوری شد.

پاسخگویی به نیاز‌های اجتماعی با نرم افزار «آموزش همگانی پلیس»

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به بهره برداری از اپلیکیشن «آموزش همگانی پلیس»، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود از آموزش‌های مختلف اجتماعی بهره‌مند شوند.

کوروش احمدیوسفی در این خصوص اظهار داشت: اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس با هدف ارائه‌ی آموزش‌های عمومی در زمینه‌های مختلف ازجمله، کرونا، آسیب‌های اجتماعی، خانواده، مهارت‌های زندگی، فضای مجازی و… راه اندازی شده است.

یوسفی افزود:محتوای این اپلیکیشن در قالب ویدئو، پادکست، مقاله و عکس به مخاطبان ارائه می‌شود.

او گفت: شهروندان برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانند با جست وجوی عنوان «آموزش همگانی پلیس در کافه بازار، نسبت به نصب و بهره برداری از آن روی تلفن همراه خود اقدام کنند.

پاک سازی جاده توسط نیروی پلیس راه ریگان _ایرانشهر

ستوان دوم حسینی از پرسنل پلیس راه ریگان_ایرانشهر اقدام به پاکسازی محور فهرج-زاهدان از وجود لاستیک‌های جداه شده کامیون‌ها در وسط جاده کرد.

او انجام این کار را نوعی عبادت و خدمت به شهروندان دانست.

باتوجه به ترانزیتی بودن محورفهرج-زاهدان، در شبانه روز تعداد قابل توجهی کامیون از این محور تردد می‌کنند و تکه‌های لاستیک‌های کامیون‌ها برای خودرو‌های سبک ایجاد خطر و مزاحمت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شب قدر استخراج ارز دیجیتال آموزش همگانی پلیس فرمانده انتظامی انتظامی استان استان کرمان لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران