Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه از مجموعه نشستهای تخصصی حوزه خانواده با محوریت پیگیری قانون "تسهیل ازدواج جوانان" دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 به میزبانی معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور با حضور علی خضریان منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، "نماینده دوازده میلیونی" عنوان دومین جلسه از مجموعه نشستهای تخصصی حوزه خانواده بود که با حضور علی خضریان منتخب مردم تهران و جمعی از نمایندگان دانشجویان در محل سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگانی از بسیج دانشجویی دانشگاههای انقلاب اسلامی، شاهد و آزاد تهران جنوب به بیان نظرات و مطالبات خود در جهت پیگیری اجرای قانون "تسهیل ازدواج جوانان" پرداختند.

در این جلسه علی خضریان با مهم دانستن تقویت ظرفیت اجتماعی بسیج دانشجویی، بر ورود جریانهای دانشجویی کشور به عمق مباحث اجتماعی تأکید کرد.

منتخب این دوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده از پیوست رسانهای را برای معرفی خدمات ارائه شده بسیج داشجویی همچون پیگیری تصویب قانون مذکور و نیز افزایش مبلغ وام ازدواج را لازم و ضروری دانست.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم برنامهریزی صاحبنظران و اندیشمندان جبهه انقلاب برای آینده حوزه زنان-خانواده و ترویج سبک انقلابی خانواده خاطر نشان کرد، اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ازدواج جوانان در کشور است و ابراز امیدواری کرد مجلس آینده با پیگیری اجرای این قانون بتواند خدمتی را به جامعه دوازده میلیونی مجرد کشور ارائه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قانون تسهیل ازدواج جوانان بسيج دانشجويي تسهیل ازدواج جوانان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت وام ازدواج، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

خلف وعده برخی از بانک‌های کرمان در اعطای وام ازدواج

تاخیر در پرداخت وام ازدواج دغدغه‌ای برای زوجین جوان

نگرانی زوجین خندابی از تاخیر در پرداخت وام ازدواج

وام ازدواجی که زوجین را در نیمه راه گذاشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده