Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@20:39:45 GMT

هزینه‌های هنگفت تیم‌های بوندسلیگایی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۵۲۹

هزینه‌های هنگفت تیم‌های بوندسلیگایی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مشخص شدن تاریخ از سرگیری مسابقات بوندسلیگا (لیگ برتر فوتبال آلمان) تیم‌ها با جدیت بیشتری تمرینات خود را پی گیری کردند و پروتکل‌های بهداشتی را با سختگیری زیادی رعایت کرده اند.

تیم‌های فوتبال بوندسلیگا برای رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامتی بازیکنان خود، آن‌ها را در هتل‌های مجللی اسکان دادند تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی باشگاه‌های آلمانی با هزینه‌های هنگفت و کرایه هتل‌های گران قیمت فشار مالی زیادی را متحمل شدند. تیم فوتبال وولفسبورگ با اسکان بازیکنان خود در هتل ۵ ستاره و لاکچری ریتز چارلتون، بیشترین کرایه اتاق را پرداخت کرده است. هزینه کرایه هر اتاق در این هتل، شبی ۴۶۰ یورو بوده است که این مبلغ حدودا معادل ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

رده‌های دوم و سوم این جدول به ترتیب متعلق به تیم‌های فرایبورگ با ۱۶۲ یورو و آینتراخت فرانکفورت با ۱۱۸ یورو است. این در حالی است که تیم‌های سرشناس بوندسلیگا مانند بایرن مونیخ و دورتموند زیر ۹۰ یورو برای هر اتاق هزینه کرده اند.

رقابت‌های بوندسلیگا از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. باید دید این تیم‌ها با پرداخت این هزینه‌های گزاف، با شروع مجدد لیگ منابع مالی آن‌ها تامین خواهد شد و یا این که با ضرر‌های مالی مواجه شده و ورشکسته خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ ویروس کرونا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد

به گزارش "ورزش سه"، یوفا تایید کرد تمامی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات یورو 2024 با 26 بازیکن لیست خود را معرفی خواهند کرد. این مسابقات در تابستان پیش رو به میزبانی آلمان برگزار می‌شود.

این پیشنهاد ابتدا در جلسه ماه گذشته مربیان تیم‌های ملی به میزبانی دوسلدورف مطرح شد. این پیشنهاد در جلسه کمیته مسابقات ملی یوفا بررسی شد و آن‌ها در نهایت پذیرفتند که محدودیت لیست‌های 23 نفره به 26 نفر افزایش پیدا کند.

یوفا همچنین تایید کرد که لیست نهایی تیم‌ها باید تا پایان 7 ژوئن اعلام شود و پس از آن امکان تغییرات نهایی وجود نخواهد داشت.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، مطمئنا یکی از افرادی است که از شنیدن این خبر به شدت خوشحال شده است.

ساوت‌گیت درمورد لیست‌های 23 نفره برای تورنمنت‌های ملی در قاره اروپا گفته بود:"ما توانستیم در تورنمنت‌های قبلی آن را به درستی پشت سر بگذاریم. ما توانسته‌ایم به بازیکنان زمان بدهیم، اما با 23 نفر این قطعا دشوارتر است."

در سال 2021 مسابقات یورو که تخت تاثیر شیوع ویروس کرونا با تاخیر یک ساله برگزار می‌شد با لیست‌های 26 نفره برپا شد. فیفا این لیست را در جام جهانی 2022 تکرار کرد و یوفا برنامه ریزی کرده بود که این لیست به 23 نفر برگردد اما این تغییر حداقل برای یورو 2024 امکان پذیر نیست.

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل