Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس حکم وزیر کشور مجید غلام پور به عنوان فرماندار شهرستان بختگان، علی اصغر علی پور به عنوان فرماندار شهرستان اوز، علی علی زاده به عنوان فرماندار شهرستان کوه چنار، اسفندیار احمدی منش به عنوان فرماندار شهرستان زرقان، ابراهیم رحیمی به عنوان فرماندار شهرستان سرچهان و کیامرث همتی نفر به عنوان فرماندار شهرستان بیضا منصوب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم رحمانی فضلی خطاب به این فرمانداران آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق باشید.

هیات دولت دهم مهر ۱۳۹۸ با تشکیل هفت شهرستان جدید و ارتقای فرمانداری شهرستان‌های مرودشت و کازرون به فرمانداری ویژه موافقت کرد که این مصوبه دوشنبه ۱۵ مهر ۹۸ از سوی معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد.

براساس تصمیم هیات دولت بخش‌های زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، آباده‌طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند و نام آباده‌طشک به «بختگان» و همچنین قائمیه نیز به «کوه‌چنار» تغییر یافت.

برچسب‌ها وزارت کشور شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور شیراز استانداری فارس فارس وزارت کشور شیراز استانداری فارس فارس عنوان فرماندار شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست