Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل،  یک مقام ارشد آمریکایی طی گفت‌وگو با کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاریخ ۱ ژوئیه، تاریخ مناسبی برای آغاز الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی نیست.

این مقام آمریکایی که پیش از سفر وزیر خارجه به آمریکا به رژیم صهیونیستی در این‌باره سخن گفته، این را هم گفت که نامناسب بودن این تاریخ به مقامات صهیونیستی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی افزود: «دولت ترامپ برای آغاز روند الحاق کرانه باختری کاملا آماده نیست، چراکه به طور گسترده با شیوع ویروس کرونا در کشور مواجه است».

وی همچنین هشدار داد که: «اگر فلسطینی‌ها در مذاکرات صلح با اسرائیل مشارکت نداشته باشند، پیامد‌های منفی و نامشخصی گریبان‌گیر آن‌ها خواهد شد».

این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد: «اگر فلسطینی‌ها همچنان به عدم ورود به مذاکره اصرار بورزند، عواقب منفی‌ای برای آن‌ها به همراه خواهد داشت و تصمیم گیری در مورد الحاق کرانه باختری به اسرائیل آسان خواهد شد».

همزمان با زمزمه‌های آغاز فرآیند الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی سران کشورهای اسلامی و حتی اتحادیه اروپا واکنش تندی نشان داده و این اقدام را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند. منابع محلی نیز از حمله عناصر متجاوز به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله خبر دادند.

این منابع تصریح کردند که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیت امر به وقوع پیوست و متجاوزان به صورت گسترده از گازهای اشک آور استفاده کردند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور رفیدیا درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه بیرزیت در شمال رام الله یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خانه‌های شهروندان فلسطینی در خیابان التعاون واقع در نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست و تفتیش این خانه‌ها بودند.

در جریان حمله متجاوزان به منطقه بیتا در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران به وقوع پیوست.

کد خبر 6096782

دیگر خبرها

  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد