Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@04:17:33 GMT

فیلم| ماجرای کلیپ ملی‌پوشان شنای ایران با پوشش جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۸۸۷

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

ماجرا از این قرار است که گروهی از ملی پوشان شنای کشورمان کلیپی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که بعد از شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی گسترده مردم و همچنین ورزشکاران، ابتکاراتی برای روحیه بخشی و همچنین امید به آینده و برگشتن به میدان توسط ورزشکاران رشته‌های مختلف در سراسر جهان انجام کرد و حالا یکی از این ابتکارات در ایران جنجالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیپ ملی پوشان شنای ایران دردسرهایی را به وجود آورده است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای کشورمان از این اتفاق بی‌اطلاع بود. پس از تماس با ریاست فدراسیون شنا وی گفت در سریعترین زمان ممکن این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.

تعداد بازدید : 5 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همین حال رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به انتشار کلیپ ملی پوشان شنای ایران گفت: فدراسیون در حال بررسی ویدئوی منتشر شده بانوان شنای ایران در اینستاگرام فینا است.ما به فینا ایمیل می‌زنیم و اعلام می‌کنیم که این ویدئوها باید از درگاه ما ارسال شود. گویا فدراسیون جهانی هر ویدئویی را که شناگران ارسال کند پخش می‌کند و ارتباطی به فدراسیون ندارد. رئیس فدراسیون شنای ایران گفت: مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شنا ملی پوشان شنای ایران ملی پوشان شنای شنای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی