Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ترفع درباره جزئیات طرح آموزش مجازی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح جزئیات طرح آموزش مجازی رانندگان بخش ناوگان اتوبوسرانی گفت: با توجه به شیوع کرونا، کلاس های آموزش مجازی رانندگان بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی به شکل مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در این دوره از کلاس ها آموزش چه مواردی در دستور کار است بیان کرد: آموزش رانندگان در بخش اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی، کنترل استرس و مدیریت خشم در دستور کار است.

ترفع با اشاره به ساعات کار راننده های ناوگان اتوبوسرانی گفت: شهروندان باید به این نکته توجه کنند که رانندگان ناوگان اتوبوسرانی در هر شیفت کاری ۸ ساعت پشت فرمان هستند و در این بازه زمانی به دلیل حساسیت شغلی و مخاطرات موجود خستگی آن ها دوچندان می شود و به همین علت برگزاری کلاس هایی با محتوای مدیریت خشم و کنترل استرس از اهمیت خاصی برخوردار است.

ترفع ادامه داد: در ادامه اقدام ها در حوزه آموزش مجازی کار با دستگاه شبیه ساز در دستور کار است و می توان گفت شبیه ساز موجود یکی از پیشرفته ترین دستگاه های آموزشی به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی است که این امکان را دارد تا رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف و باران برای رانندگان شبیه سازی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی آموزش مجازی رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود