Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، منوچهر رحمانی با تقدیر از نیکوکارانی که وجوه خیرخواهانه خود را جهت آزادی زندانیان در اختیار امداد امام خمینی (ره) قرار داده اند، اظهار داشت: در این ماه مبارک که میهمان خوان الهی هستیم، خوشا به سعادت آنان که با بهره گیری از فیوضاتش به یاری دیگران می شتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با پیگیری پرونده های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد توسط نمایندگی ستاد دیه استان تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره)  این استان در سال گذشته، با پرداخت هفتاد و پنج میلیون تومان، بدهی ۱۰ نفر از این قشر زندانیان را پرداخت نموده، دستور آزادی آنان توسط مراجع قضایی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تشکر از پرپنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران اعلام کرد: در شب های قدر، زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و خانواده های آنان چشم انتظار یاری نیکوکارانی هستند که با پیروی از سیره علوی، به یاری درماندگان می شتابند و نان آور خانه ای را از زندان آزاد می کنند.

وی در پایان گفت: در شرایط اقتصادی فعلی و بیکاری برخی از هموطنان احتمال برخی آسیب ها بیشتر است و پرداخت بدهی و آزادی افرادی که به طور غیرعمد مرتکب جرمی شده و شاکی دارند، از بهترین اعمال بوده، نزد خداوند باریتعالی بدون اجر نمانده، موجب گره گشایی عظیمی در زندگی شخص نیکوکار خواهد شد.
   
براساس این گزارش، شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار