Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:08:40 GMT

دعوای زوج‌ها بر سر تماشای تلویزیون انیمیشن شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۰۲۰

دعوای زوج‌ها بر سر تماشای تلویزیون انیمیشن شد!

سپهر مومنی ایرد موسی این روزها مشغول ساخت انیمیشنی با موضوع دعوای زوجی میانسال بر سر برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تولید انیمیشن «سلاخی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سپهر مومنی» در روزهای قرنطینه‌ خانگی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

مومنی با اشاره به آغاز تولید این انیمیشن در بهار سال 98 گفت: در حال حاضر طراحی انیمیت‌های «سلاخی» به پایان رسیده و امیدواریم تا شهریور 99 این کار را آماده نمایش کنیم، هرچند که شیوع بیماری کرونا باعث شد ناچار به دورکاری شویم و نتوانیم کار جمعی و ارتباطی که در ابتدای تولید داشتیم را ادامه دهیم، اما در تلاش هستیم تولید کار به تعویق نیافتد.

وی با بیان این که در ابتدای شکل‌گیری ایده، علاقه به ساخت انیمیشنی اکشن داشته، تصریح کرد: به دنبال ساخت اثری اکشن بودم که درگیری دو نفر را نشان دهد و در عین حال جنگ ابرقدرت‌ها و در نظر گرفته نشدن مردم در این جنگ‌ها را به تصویر بکشد؛ اما چون میخواستم این مبارزه را در بستری طنز به تصویر بکشم، دعوای زن و شوهری را برای تعریف داستان انتخاب کردم.

به غیر از سپهر مومنی ایرد موسی که کارگردانی، تهیه‌کنندگی، نویسندگی و طراحی انیمیت این انیمیشن را برعهده دارد، زهره عباسی به عنوان بک‌گراند آرتیست و کامپوزیت در تولید این انیمیشن دو بعدی حضور دارد.

در خلاصه داستان انیمیشن 5 دقیقه‌ای «سلاخی» آمده است: زوج میانسالی بر سر برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان شروع به دعوا می‌کنند. درگیری کوچک آن‌ها تبدیل به جنگی تمام عیار می‌شود، این جنگ از خانه بیرون زده و تمام شهر را دربر‌می‌گیرد.

مستندسازی اراضی ‌پیچیده‌ترین فرودگاه ایران / فرودگاه شهید کاوه بیرجند سنددار شدمستند صهیونیستی از سلسله شکست‌های اسرائیل در لبنان/ افسرانی که ناکامی‌ها مقابل حزب‌الله را به یاد می‌آورند

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز گسترش سینمای مستند انیمیشن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز گسترش سینمای مستند انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها