Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:31:07 GMT

آیین معنوی شب قدر در بهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۲۵۷

آیین معنوی شب قدر در بهاباد برگزار شد

مراسم احیا اولین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد، امامزادگان و گلزار شهدا با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود.

مردم با توجه به شیوع کرونا و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان ، پس از دعا، نیایش و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، مؤمنان قرآن به سر گرفتند.

مردم روزه دار بهاباد با حضور پرشور خود، حال و هوای دیگری به اماکن مقدس و مذهبی شرستان بخشیدند و الهی العفو گویان، با خدای خود به راز و نیاز پرداخته و طلب مغفرت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم همچنین با قرآن به سر گرفتن و واسطه قرار دادن ائمه اطهار، بهترین مقدرات را برای یکسال آینده خود و کشور از درگاه احدیت مسئلت کردند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق استان یزد قراردارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهاباد بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهاباد بهداشت و سلامت ویروس کرونا بهاباد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند