Web Analytics Made Easy - Statcounter

چکیده‌ای از اخبار مهم و رویدادهای پیش رو را در پادکست صبحانه ورزشی بشنوید.

طرفداری- صبح روز چهارشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 99/2/24؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

غیرقانونی شدن مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی؛ چالش جدید فدراسیون‌ها در مجامع بین‌المللی

مجلس شورای اسلامی ایران، دیروز سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399، دوفوریت طرح 14 ماده‌ای را تصویب کرده است که به مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بندهای این طرح مخصوص ورزش است که چالش جدیدی برای ورزش ایران به همراه خواهد داشت.

در ماده 11 این طرح آمده است:

برگزاری هر گونه مسابقه یا رقابت ورزشی اعم از رسمی یا تدارکاتی میان ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران با حریفان رژیم صهیونیستی ممنوع است.

هر یک از فدراسیون‌ها در رشته ورزشی مربوطه موظفند با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی و برقراری ارتباط اصولی با مجامع بین‌المللی ورزشی، تعهدات و اقدامات مقتضی را جهت ممانعت از اعمال هرگونه مجازات و محرومیت‌های ورزشی بین‌المللی علیه ورزشکاران مستنکف از مواجهه با حریفان رژیم صهیونیستی اتخاذ نموده و با پیش‌بینی تخصیص منابع لازم، به تشویق و حمایت از آنها بپردازد.

ادعای فارس؛ در صورت برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی می‌شود

در صورت برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره لیگ شناخته خواهد شد و دو تیم آخر جدول هم سقوط خواهند کرد.

منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال از اجرایی شدن این سناریو می گویند و معتقد هستند در صورتیکه لیگ نیمه تمام باقی بماند تیم پرسپولیس قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر معرفی خواهد شد زیرا این تیم 10 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیاز دارد. 4 تیم اول جدول لیگ هم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده معرفی خواهند شد و دو تیم انتهایی جدول هم به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد. حتی مسابقات جام حذفی نیز برگزار نمی شود.

رسمی؛ مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 لیتوانی به مدت 1 سال به تعویق افتاد

با تصمیم فیفا، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال که قرار بود به میزبانی لیتوانی برگزار شود، یک سال به تعویق افتاد.

به گزارش سایت رسمی فیفا، مسابقات جام جهانی 2020 فوتسال که قرار بود از 22 شهریور تا 13مهر به میزبانی لیتوانی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد. پیشنهاد تعویق مسابقات توسط کشور لیتوانی ارائه شد و بدین ترتیب این مسابقات در سپتامبر و اکتبر سال 2021 برگزار می شوند.

بی‌میلی صادق خان، شهردار لندن نسبت به از سرگیری لیگ برتر انگلیس

پس از 30 سال، لیورپول در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس قرار گرفت اما شیوع گسترده ویروس کرونا، باعث توقف فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس شد و حتی شایعاتی در خصوص نیمه‌کاره ماندن فصل بدون تعیین قهرمان نیز مطرح شد. روز گذشته اعلام شد که امکان ادامه لیگ برتر انگلیس حداقل تا 1 ژوئن (12 خرداد) وجود نخواهد داشت اما پس از آن تاریخ، احتمال می‌رود رقابت‌های لیگ برتر از سرگرفته شود.

صادق خان شهردار لندن، با وجود این که تیم موردعلاقه‌اش لیورپول است، هنوز برای برگزاری مسابقات فوتبال در لندن متقاعد نشده است. به گزارش تلگراف، سخنگوی شهرداری لندن در این باره گفت:

 

صادق خان بسیار مشتاق ادامه یافتن لیگ برتر و ورزش در بریتانیا است اما با وجود درگیری بریتانیا در بحران کرونا و ادامه دار بودن مرگ و میر شهروندان، او معتقد است ادامه یافتن لیگ برتر و ورزش حرفه‌ای در لندن هنوز زود است. به عنوان یک هوادار لیورپول، البته که صادق خان خواهان ادامه یافتن لیگ برتر است اما لیگ برتر تنها زمانی ادامه خواهد یافت که بتوان مسابقات را در امنیت کامل برگزار کرد. ما نمی‌خواهیم کار سیستم بهداشت و درمان بریتانیا را بیشتر کنیم. 

توتو اسپورت: آدریان رابیو در لیست فروش یوونتوس قرار گرفت

گونزالو هیگواین و آدریان رابیو، تنها بازیکنان خارجی یوونتوس هستند که برای از سر گرفتن تمرینات به تورین برنگشته اند. گفته می شود علت غیبت رابیو، اعتراض به کاهش دستمزدها در یوونتوس بوده است.

به نقل از توتو اسپورت؛ باشگاه یوونتوس صبر خود نسبت به رابیو را از دست داده و این بازیکن را برای نقل و انتقالات آینده در لیست فروش قرار می دهد. از نظر یوونتوس، بهانه رابیو برای ماندن در فرانسه پذیرفتنی نیست و این بازیکن در بازگشت به تورین ابتدا باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

صبحانه ورزشی 1399/2/24؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

امیر عابدزاده

تمرین فرزانه فصیحی، مهسا صابری و سپیده توکلی

عکسی زیبا از تمرین امیرعلی اکبری

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

موستافی:
تمرین، چک کردن موبایل، صبر برای افطار و تکرار...

پویول:
ریلکس تایم!

آندرس اینیستا از پیام های تبریک تولدش تشکر کرد

صبحانه ورزشی 99/2/23؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس رژیم صهیونیستی صبحانه ورزشی مسابقات جام بین المللی جام جهانی صادق خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس