Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:25:58 GMT

نظارت برفرآیند قانونی عرضه کالا تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۶۵۷

نظارت برفرآیند قانونی عرضه کالا تشدید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امام یگانه صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ضمن نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه‌های مسئول لازم است انبارهای کالا و اقلام برای جلوگیری از قاچاق شناسه دار و مشخصات مربوط رصد شود.

وی بر ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوط، مقابله با قاچاق کالا با جدیت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل افزود: نظارت همه جانبه بر بهره‌برداری تخصصی از سامانه جامع انبار موجب جلوگیری از فساد می‌شود و در این زمینه دستگاه‌های متولی اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی یگانه همچنین نظارت همه جانبه در خصوص سامانه جامع انبار و سامانه تجارت را خواستار شد و افزود دستگاه‌های متولی باید گزارش اقدامات خود را به طور مستمر ارائه کنند.

وی به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همگام با عملکرد سامانه جامع انبار، سازمان صمت نیز با بسته‌های اطلاع رسانی، آگاهی مردم را افزایش دهد.

امامی یگانه همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان و اصناف و سایر گروه‌های هدف را مفید دانست و گفت: کالاهای بدون مشخصات و شناسه معتبر نباید مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

کد خبر 4924390

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردبیل قاچاق کالا ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ستاد مقابله با کرونا قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ محمد موسوی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۳۰ تخته پتو و ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.
موسوی اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌هایی کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد گفت: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است.
موسوی افزود: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • پولشویی