Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:17:40 GMT

حادثه برای کشتی باری ایران در آب های سنگاپور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۶۶۱

حادثه برای کشتی باری ایران در آب های سنگاپور

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از کشتی های به گل نشسته شهرزاد و سامودرا به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته و در بدنه کشتی شهرزاد شکافی ایجاد شده است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فلیت مان، کشتی باری شهرزاد و کشتی سامودرا ساکتی1 در دهم ماه مه در تنگه سنگاپور در جنوب جزیره سنت جان در نزدیکی یکدیگر به گل نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو کشتی یک مسیر را می پیمودند و احتمالا سعی می‌کردند از برخورد با یکدیگر دوری کنند. در یازدهم ماه مه، هر دو کشتی در همان موقعیت قبلی قرار داشتند و وضعیت آنها تغییری نکرده بود. کشتی باری شهرزاد از پورت کلانگ حرکت کرده و به سمت بندر یانگشان چین میرفت. کشتی سامودرا هم از بلاوان اندونزی عازم بندر بایا بود.

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از این کشتی های به گل نشسته به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته است. در بدنه کشتی شهرزاد شکافی ایجاد شده و قسمت چپ این کشتی که محل ورود کالاهاست ترک هایی برداشته است. با توجه به عکسها به نظر می رسد بدنه کشتی شهرزاد به شدت آسیب دیده باشد.

ورود کشتی ایرانی حامل گندم اهدایی هند به بندر چابهارساحل سنگاپور پارکینگ کشتی های پر از نفت شده است

کشتی سامودرا  دوباره حرکت کرده و به لنگرگاه باتام در همان نزدیکی فرستاده شده است ولی کشتی باری شهرزاد همچنین به گل نشسته و آخرین اطلاعات نشان می دهد بدنه این کشتی دو نیم شده است. ترک های عمودی در هر دو طرف بدنه کشتی دیده می شود که هم در قسمت بیرون از آب کشتی و هم در زیر خط آب کشیده شده است.

 انتهای پیام/278

R7586/P/S7,85,81/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنه کشتی کشتی باری ماه مه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش صدای ایران،تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.


دیگر خبرها

  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید