Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین پیش‌نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ نشست اول با موضوع: «زنان، کرونا و ابعاد انسانی- اجتماعی و فرهنگی» در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

این نشست با حضور سخنرانان زیر به‌صورت مجازی برپا می‌شود؛

زهرا داورپناه استادیار مرکز تحقیقات زن و خانواده قم؛ با موضوع: «خانواده به‌مثابه امر بحرانی (Critical)».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت الله فاضلی استاد پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «مسابقه یا مراقبت: رویکردی زنانه برای مواجهه با کرونا».
 

فرشته موتابی استادیار پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی؛ با موضوع: «روابط همسران در دوران کرونا».

دبیر علمی همایش: احمد پاکتچی

مدیر پنل: شکوه‌السادات حسینی (عضو هیأت علمی گروه پژوهشی مطالعات زنان)

علاقه‌مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک زیر در این جلسه مجازی شرکت کنند.

«لینک دسترسی به جلسه مجازی همایش فقط در روز و ساعت مجاز در اینجا فعال می‌شود»

لطفاً برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی از مرورگرهای Google Chrome، Firefox و یا Safari استفاده کنید.

کد خبر 4924025

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی علوم اجتماعی ویروس کرونا ماه رمضان ۹۹ ماه مبارك رمضان قرآن کنفرانس بین المللی دعا و نیایش شهید مطهری رادیو گفتگو معرفی کتاب شبکه چهار سیما امام حسن مجتبی ع دعای روزهای ماه رمضان حضرت خدیجه س جلسه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان