Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:22:05 GMT

طلسم 7 ساله سایت اهداف پروازی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۹۲۴

طلسم 7 ساله سایت اهداف پروازی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه هفت سالی می‌شود بحث احداث پروژه ورزشی سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه جدی شده، اما عدم تامین منابع مالی لازم باعث شده تا این پروژه همچنان تنها در حد همان حرف‌های جدی باقی بماند و تاکنون به مرحله اجرا نرسد.

طی این سالها با پیگیری‌های هیات تیراندازی استان، چهاربار موافقت نامه اصولی احداث این پروژه مبادله شد و در چندسال اخیر اعتباراتی از 600 میلیون تا دو میلیارد تومان به آن اختصاص پیدا کرد، اما هربار بنا به دلایل مختلفی این اعتبارات تخصیص پیدا نکرد و ورزشکاران چشم انتظار رشته "تراپ" هم کماکان برای تمرین به تهران رفت و آمد می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعدادی از آنها هم که از وعده‌های بی عمل و رفت و آمدهای تکراری به پایتخت خسته شدند، مهاجرت به تهران را بر قرار در کرمانشاه ترجیح دادند.

پتانسیل‌های بالای کرمانشاه در رشته تراپ از یک سو و وجود حدود 30 هزار اسلحه شکاری دارای مجوز در دست مردم از سوی دیگر لزوم احداث این سایت را در استان دو چندان کرده، تاجایی‌که حتی با احداث این سایت اهداف پروازی کرمانشاه امکان پوشش استان‌های منطقه غرب کشور نیز فراهم می‌شود.

 اما حالا با گذشت این سالها و وعده‌هایی که به سرانجام نرسیدند، مسئولین ورزش و جوانان و هیات تیراندازی استان عزمشان را جزم کرده‌اند که امسال این پروژه به سرانجام برسد و برای همین در نشست ویدئو کنفرانسی که روز 22 اردیبهشت بین رئیس فدراسیون تیراندازی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات تیراندازی استان برگزار شد، قرار شد تا طلسم هفت ساله این پروژه در سال 1399 شکسته شود.

پروژه را با 30 درصد اعتبار تخصیص یافته شروع می‌کنیم

رضا نظری رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین تصمیمات گرفته شده برای احداث این پروژه عنوان کرد: طی چهارسال گذشته که در راس هیات استان بودم، پیگیری‌های زیادی را برای اجرایی شدن این پروژه داشتم، اما متاسفانه هربار به دلایلی اعتبارات آن اختصاص پیدا نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: در این مدت چهار بار موافقت نامه اصولی برای احداث این پروژه شش هکتاری مبادله شد و در سال 1398 هم حدود دو میلیارد تومان به آن اختصاص یافت.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه اعلام کرد: از کل رقم دو میلیاردی که به این پروژه اختصاص پیدا کرده بود، تنها 30 درصد آن تخصیص پیدا کرد که طی رایزنی که با رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم، قرار براین شد تا اقدامات اولیه را برای شروع پروژه با همین میزان اعتبار آغاز کنیم.

وی اضافه کرد: با این اعتبار مطالعات پروژه و خرید تجهیزات مورد نیاز آن را انجام خواهیم داد و بنظر می‌رسد با تخصیص مابقی اعتبارات بتوانیم شهریور امسال عملیات اجرایی سایت اهداف پروازی کرمانشاه را شروع کنیم.

نظری در ادامه بااشاره به نیازهای استان کرمانشاه و منطقه غرب کشور به احداث چنین پروژه‌ای، عنوان کرد: در حال حاضر چنین زیرساختی را در استان‌های غربی نداریم  و ورزشکاران رشته تراپ برای تمرین مجبورند آخر هفته‌ها را به مرکز کشور بروند.

وی اضافه کرد: همچنین احداث این پروژه می‌تواند کمک کند فضایی داشته باشیم تا شکارچیانی که اسلحه‌های مجاز در دست دارند، برای اقناع روحی و تخلیه هیجانات به جای شکار حیوانات در محیط زیست، در این فضا تمرین کنند و مسابقه بدهند.

احداث سایت اهداف پروازی را از اولویت‌های امسال قرار داده‌ایم

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این رابطه به ایسنا گفت: در نشست ویدئوکنفرانس دو روز پیش(دوشنبه) قول‌هایی برای آغاز احداث این پروژه در سالجاری به رئیس فدراسیون و رئیس هیات تیراندازی استان دادیم.

وی تاکید کرد: در مرحله اول 650 میلیون تومان به این پروژه تخصیص داده‌ایم تا بخشی از تجهیزات آن خریداری شود و کار مطالعاتی روی پروژه توسط مشاور انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا اعتبار مورد نیاز احداث این پروژه را برای سالجاری بدهیم و آن را جزو پروژه‌های در اولویت خود قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی كرمانشاه استانی ورزشی هیات تیراندازی استان رئیس هیات تیراندازی سایت اهداف پروازی احداث این پروژه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی آغاز احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد به طول سه کیلومتر و ۲۰۰ متر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه عمرانی کمربندی فجر به میدان نور (پیام نور) و شهرک کارمندان، توسط شهرداری مهاباد امروز صبح با حضور مسئولان شهری و شهرستانی شروع و کلنگ‌زنی شد.

اجرای این پروژەی مهم عمرانی و ترافیکی در راستای تسهیل در تردد شهروندان با هدایت به مسیرهای احداثی توسط شهرداری مهاباد حائز اهمیت است که یکی از شیوه های موثر برای حل مشکل ترافیک در شهر مهاباد ایجاد رینگ ارتباطی در دسترسی به مناطق مختلف شهر است که با اقدامات اخیر مدیریت شهری در احداث چندین کمربندی دسترسی این مشکل حل خواهد شد.

احداث این کمربندی از آپارتمانهای ٤٨٠ واحدی فجر آغاز و تا میدان جدیدالاحداث در بالادست شهرک فجر به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و از محل میدان احداثی به طرف میدان نور (پیام نور) به طول هزار متر خواهد بود که شهرک فجر و سیدآباد را به منطقه بهارستان وصل می کند.

همچنین از محل میدان احداثی بالادست شهرک فجر بە طرف شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر خواهد بود که مناطق شرقی شهر از جمله بهارستان، شهرک فجر، سیدآباد و زمین‌های شهرداری را به کوی دانش در شهرک کارمندان متصل خواهد کرد.

کد خبر 749492

دیگر خبرها

  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند