Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@00:25:15 GMT

از اجرای کمپین رمضان در شهر تا سوگ آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۲۹۲

از اجرای کمپین رمضان در شهر تا سوگ آنلاین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه۱۳ ، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد حس همدلی برشمرد و افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی این منطقه با شعار "شهر رمضان ، شهر همدلی" در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پرهیز از اجرای برنامه های تجمع محور به دلیل شیوع کرونا افزود: از این رو ، برنامه ها با تکیه بر ظرفیت فضای مجازی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد احساس نشاط و معنویت تدارک و برنامه ریزی شد.
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تمهیدات منطقه برای برگزاری سوگواری آنلاین برای درگذشتگان افزود: شهروندان برای برگزاری مراسم خود می‌توانند با خانه‌های سلامت محلات خود و یا دبیرخانه سوگ آنلاین به شماره تلفن هاي ٩٦٠٣٩٥٠٩-٩٦٠٣٩٥٣٦تماس حاصل نمایند.
وی ادامه داد : در همین راستا، خانواده ‌هایی که تمایل به برگزاری این مراسم با همکاری شهرداری منطقه را داشته باشند، می‌توانند، مبالغی را داوطلبانه به حساب موسسه محک واریز کنند.
رحمان زاده در خصوص برپایی کمپین رمضان در شهر اظهار داشت: این کمپین در قالب جشنواره و مسابقه مجازی با محوریت فعالیت های مذهبی و قرآنی ماه مبارک رمضان با تکیه بر ظرفیت های شبکه مجازی و اجتماعی منطقه در محلات سیزده گانه به اجرا درآمد .
شهردار منطقه ۱۳ ، نغمه های آسمانی در قالب پخش اذان از ۱۰ ماذنه منتخب در منطقه ،اطلاع رسانی برنامه های اداره کل فرهنگی و ستاد گردشگری در ماه مبارک رمضان و تولید و نشر محصولات مجازی از دیگر برنامه های منطقه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند