Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:27:24 GMT

راه و رسم شهدا گم شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۶۳۶

راه و رسم شهدا گم شدنی نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان در ماه رمضان که در درگیری با ضدانقلاب هفته گذشته در دیواندره به شهادت رسیدند، گفت: این شهید در حال دو جهاد اکبر و جهاد با دشمنان نظام، انقلاب و مردم کرد جان خود را به جان افرین تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این شهدا سال‌ها تلاش کردند تا مردم از امنیت پایدار برخوردار باشند و روز‌ها و شب‌ها در دل کوه‌های این مرز و بوم در مقابل دشمنان نظام و انقلاب جنگیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه راه و رسم شهدا گم شدنی نیست و با هر قطره خون شهدا پرچمی برافراشته می‌شود، ادامه داد: دشمنان سعی دارند با این کار‌ها انقلاب و نظام را از مسیر اصلی خود خارج کنند که بدون شک این دسیسه و دیگر توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

سردار حسینی یادآور شد: بدون شک درس‌های سنگینی در راه انتقام خون این شهدا به ضدانقلاب داده می‌شود و سال هاست که این گروهک‌ها به سرکردگی آمریکا سعی دارند در مقابل راه انقلاب سنگ اندازی کنند.

او بیان کرد: شهدا عامل قدرت نظام و الگوی مردم در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند و برکات و خیرات خون این شهدا از ابتدای انقلاب تا کنون مشاهده شده و با خون شهدا روز به روز قدرت ایران در منطقه و جهان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است