Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  نماینده ولی فقیه در استان ، پلیس ایران در مقایسه با پلیس دیگر کشورهای جهان، مهربان، رئوف و مقتدر است.

به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درساری، آیت الله "محمدباقر محمدی لائینی" در دیدار فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) در خصوص اهمیت برگزاری مراسم شب های قدر، ستاد مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد با رعایت توصیه های بهداشتی مردم می توانند با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا از فیوضات این شب ها بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در بر قراری نظم و امنیت در زمان بروز برخی حوادث و وقایع اجتماعی پس از گرانی بنزین و همچنین حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل در نوروز 98 و ویروس کرونا در نوروز 99 را مهم و انکار ناپذیر دانست .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، بارزترین ویژگی نیروی انتظامی را در مقایسه با پلیس سایرکشورها، پلیس مهربان، مقتدر و اخلاق مدار خصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دانست.

آیت الله لائینی در ادامه به ویژگی های گردشگری و مسافرپذیری استان مازندران نسبت به سایر استان ها اشاره و تصریح کرد: ایجاد ایست و بازرسی های متعدد و کنترل مبادی ورودی ها برای پلیس مازندران کاری به مراتب دشوارتر و سخت تر از سایر استان ها بوده است.

وی با اشاره به اهمیت اقتدار پلیس در میان مردم، نقش این عامل را در تاثیرگذاری و تاثیر پذیری مردم مهم دانست و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اقتدار ناجا مورد خدشه واقع شود و این اقتدار باید در میان مردم حفظ شود چرا که عامل مهمی در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه است.

امام جمعه شهرستان ساری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مولفه های خوب مدیریتی برای فرماندهان تلاش برای رفع کمبودهای زیرمجموعه است بر پیگیری مشکلات معیشتی کارکنان ناجا و تجهیزات و امکانات این نیرو تاکید کرد.

آیت الله لائینی ، ماموریت ها و مسئولیت ها در استان مازندران را ملی دانست و تصریح کرد: نمی توان با امکانات و بودجه محلی ، اقدامات ملی داشت لذا نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری و تخصیص اعتبارات ملی در حوزه های مختلف در این استان هستیم.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان مازندران هم در بعد فرماندهی و هم در بعد عقیدتی با توجه به تغییرات ایجاد شده تازه نفس شده و ابراز امیدواری کرد: با وجود این دو نیروی محرکه ، شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه نظم وامنیت در استان باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان برای سردار میرفیضی که به عنوان فرمانده انتظامی استان قم منصوب شدند، آرزوی موفقیت کرد و انتصاب سردار "میرزایی "را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اقتدار پلیس نباید خدشه دار استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص، تامین امنیت انتخابات را برعهده گرفتند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در پیش است از لحاظ بحث تأمین امنیت همه اقدامات در دست انجام است، هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و کارکنان انتظامی با یک برنامه‌ریزی مشخص تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: از مردم شریف و مقاوم کرمانشاه درخواست می‌کنم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه انتخاب نمایندگانی با پشتوانه قوی رأی مردمی را فراهم کنند، چراکه مشارکت قوی سبب خواهد شد که ما استان قوی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم با برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه، در طول چهار سال نمایندگی خود پاسخ اعتماد مردم به آن‌ها را بدهند.

حاجیان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش نمایندگان منتخب در دوره جدید مجلس شورای اسلامی، استان کرمانشاه وضعیت بهتری از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی پیدا کند که یک معضل جدی در استان کرمانشاه است.

وی اضافه کرد: نمایندگان منتخب برنامه‌ای برای رفع مشکلات استان داشته باشند و استان را با توجه با پتانسیل‌های موجود در استان در حوزه اقتصادی پیش ببرند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: فعالیت حوزه گردشگری و استفاده بهینه از منابع طبیعی و معدنی استان می‌تواند زمینه ارتقای وضعیت استان و هم استانی‌ها را فراهم کند و انتظار می‌رود نمایندگان منتخب در این حوزه با برنامه اقدام کنند.

سردار حاجیان افزود: انتخاب نمایندگان با رأی حداکثری مردم می‌تواند در پیشرفت استان مؤثر باشد و به همین دلیل از همه هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

کد خبر 751214

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند