Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:12:00 GMT

معتادان متجاهر مشکوک به کرونا در زنجان غربالگری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۳۴۴

معتادان متجاهر مشکوک به کرونا در زنجان غربالگری می‌شوند

سرهنگ ایرج خانی پور، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: روز گذشته این طرح در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره، مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد و نسبت به جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر  جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی پور افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عموم مردم اجرای این طرح و طرح های مشابه از اولویت های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، تصریح کرد: با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان، طرح غربالگری اجرا و معتادانی که تست کرونای آن ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار خواهند گرفت.

خانی پور با بیان اینکه معتادان مبتلا به کرونا پس از بهبودی و قرنطینه جهت ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد، افزود: فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم خواند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان،  ارتقا احساس امنیت اصلی ترین ماموریت فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری است.

برچسب‌ها معتادان متجاهر انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر انتظامی زنجان معتادان متجاهر انتظامی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود