Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:03:54 GMT

اسرائیل غاصب بدنبال تفرقه بین فلسطینیان و تقابل اعراب است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۵۶۸

اسرائیل غاصب بدنبال تفرقه بین فلسطینیان و تقابل اعراب است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رژیم صهیونیستی با معامله قرن می‌خواهد سرزمین دیگری را برای فلسطین تعریف کند؛ اسرائیل به هیچ یک از پیمان‌ها وفادار نخواهد بود و با معامله قرن به دنبال توطئه بین فلسطینیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس در استان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: در آستانه روز قدس صدا و سیما باید از نخبگان برای تبیین اصل روز قدس و جریان سازی آن استفاده کرده و به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانند جلسه امروز و جلسات استانی بزرگداشت روز قدس، این نوع جلسات به صورت شهرستانی نیز برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای روز قدس باید کارگروهی برای موارد پیش‌بینی نشده و انسجام ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تشکیل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده، عنوان کرد: در بیت‌المقدس پیروان سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در طول سالیان سال به شکل مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند اما امروز و در سالیان اخیر اسرائیل غاصب می‌خواهد مردم آن سرزمین را از سرزمینشان بیرون کند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است.

وی اظهار داشت: اسرائیل غاصب روزی سودای نیل تا فرات را داشت اما با نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل مجبور شد به دور خود دیوار بکشد.

وی نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت بین ملت‌های مسلمان را بسیار مهم دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسرائیل غاصب را در موضع ضعف قرار داد.

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با معامله قرن می‌خواهند سرزمین دیگری را برای فلسطین تعریف کند؛ اسرائیل به هیچ یک از پیمان‌ها وفادار نخواهد بود و با معامله قرن به دنبال توطئه بین فلسطینیان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین نماینده ولی فقیه معامله قرن اسرائیل غاصب روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳