Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا پس از ورود به سرزمین‌های اشغالی درباره محور رایزنی‌اش با مقامات رژیم صهیونیستی نوشت: "خوشحالم که برای انجام‌دادن هماهنگی‌ها با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و بنی گانتس درباره دو تهدید حیاتی، یعنی کووید-۱۹ و ایران در اسرائیل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل و آمریکا دوشادوش یک‌دیگر در زمینه این چالش‌ها فعالیت خواهند کرد."

پمپئو پیش از این سفر در گفت‌وگو با رسانه‌های اسرائیلی درباره محورهای رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی گفته بود: مسائلی وجود دارد که مایلم در این سفر درباره آنها صحبت کنم؛ تهدیدات ایران، چگونگی همکاری با یکدیگر برای مقابله با آنها و جلوگیری از دستیابی آنها به سلاح هسته ای. من همچنین مقامات اسرائیل را در جریان پیشرفت‌های طرح صلح رئیس جمهور ترامپ قرار خواهم داد.

کد خبر 511234 برچسب‌ها آمریکا - مایک پمپئو ایران و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا مایک پمپئو ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل