Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین جلسه کمیته استعدادیابی فدراسیون ناشنوایان برگزار شد و اعضا گزارشی از نحوه انجام استعدادیابی در فدراسیون که تاکنون انجام شده، ارائه دادند. تاریخ انتشار: 11:58 - 24 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۵۱۶

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ در ابتدای جلسه پژمان معتمدی اظهار داشت: کمیته استعدادیابی از جایگاه بسیار مهمی در فدراسیون برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناسایی استعدادهای نهفته در جامعه می‌تواند کمک شایانی در پشتوانه سازی و ارتقا ورزش ناشنوایان صورت پذیرد و خوشبختانه این شرایط برای جامعه ورزش کشور نیز از مدت‌ها قبل فراهم گردیده است.

در ادامه، اعضای حاضر با توجه به دستور جلسه ارسالی نظرات خود را مطرح کردند و گزارشی از نحوه انجام استعدادیابی در فدراسیون که تاکنون انجام شده، ارائه دادند و در ادامه هر یک از مسئولین پیشنهادات خود را مطرح کردند.

فعالیت هیئت‌های استانی با محوریت منطقه‌بندی، شناسایی و پرورش نیروهای متخصص فدراسیون در زمینه استعدادیابی، معرفی نمایندگان استعدادیابی هیئت‌های استانی، انعقاد تفاهنامه با فدراسیون‌های متناظر، ساماندهی مربیان و بهره‌گیری افراد ناشنوای دارای مدرک مربیگری و واجدشرایط، بازبینی تفاهم‌نامه با سازمان آموزش و پرورش استثنایی و تدوین آیین‌نامه در سطح قهرمانی با محوریت جوانان و نوجوانان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه زهرا داودی (نایب رییس بانوان)، سیدصلاح‌الدین نقش‌بندی (مسئول کمیته همگانی)، علیرضا بسیح (سرپرست کمیته فنی)، جواهری و نجمه اسفندیاری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم معارفه سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های ناشنوایان فدراسیون ناشنوایان کمیته استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد