Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به تشکیل مجلس مجازی با حضور منتخبان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مجلس با هدف بررسی مقدمات و اولویت های مجلس یازدهم تشکیل شده است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: نمایندگان منتخب مردم و قدرشناس اعتماد ملت هستند و رویکرد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تغییر و تحول به نفع ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازه دوم اسفند ماه تا هشتم خرداد که مجلس شورای اسلامی به طور رسمی افتتاح می‌شود، منتخبان از مشکلات مردم غافل نبوده و به طور روزانه مشکلات مردم را بررسی می‌کنند تا بتوانند براساس واقعیات موجود وارد مجلس شوند.

منتخب یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در گام نخست با استفاده از فضای مجازی و با هدف همدلی بین منتخبان مجلس مجازی در سطح کشور تشکیل شد. این مجلس به طور روزانه و با دستور کار مشخص تشکیل و هر یک از منتخبان مشکلات کلان و منطقه‌ای مانند راهکارهای مبارزه با رکود، گرانی و فساد و غیره را مطرح و سپس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در این بازه 50 روزه شناخت و هماهنگی مناسبی بین منتخبان ایجاد شده و امیدواریم از نخستین روز گشایش  مجلس، بدون وقفه و معطلی به کارهای اساسی کشور بپردازیم.

‌منتخب طبس در مجلس: مهم‌ترین وظیفه مجلس یازدهم حذف وابستگی نفتی ‌استمنتخب اهر و هریس در مجلس یازدهم: برخی از قوانین مصوب مجلس با «جهش تولید» مغایرت داردمنتخب مردم اهواز در مجلس یازدهم: وزارت صنعت در برابر گرانی تسلیم شد/ رشد 3 برابری برخی کالاها

یوسفی گفت: این فضای همدلی بین منتخبان خوزستان نیز حاکم است و فضای خدمت و حل مشکلات کلان استان بین همه منتخبان وجود دارد. در این بازه دوم اسنفند تا آغاز رسمی مجلس برای نخستین بار 4 دوره نشست مجمع نمایندگان استان تشکیل شده است. این در صورتی است که در ادوار گذشته پس از تشکیل رسمی مجلس، مجمع استانی شروع به کار می‌کرد.

 وی درباره دیگر اقدامات منتخبان خوزستان بیان داشت: منتخبان پیش از تشکیل رسمی مجلس از چهره‌های شاخص و موثر در بین منتخبان برای حضور در خوزستان دعوت کردند. در این بازه قالیباف و زاکانی در خوزستان حاضر شدند. در این جلسات این افراد از نزدیک با مشکلات آشنا و قول پیگیری با اولویت در مجلس را دادند.

منتخب یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از رسانه‌ها و مطبوعات خوزستان نیز انتطار داریم به عنوان یار و یاور نمایندگان و  بدور از فضای دوری و تفرقه مشکلات را انعکاس و پیشرفت متعادل خوزستان را فراهم سازند.

وی گفت: برای رسیدن به کشوری آباد و استانی توسعه یافته نیاز به فضای همدلی و همراهی و ایثار داریم. این فضا در مجمع حاکم است و منتخبان به دور از طرح مسایل حاشیه ای که قبلا شاهد بودیم که مثلا چه کسی رئیس مجمع باشد و یا نباشد، دنبال فضای انقلابی و صادقانه برای خدمت به مردم هستند.

یوسفی در پایان بیان داشت: تا پایان مجلس با این روحیه به کار ادامه خواهیم داد و بدور از مسائل حاشیه ای، دنبال برطرف کردن مسائل کلان استان مثل توسعه زیرساخت ها از جمله آب و فاضلاب، ریزگردها، دریافت عوارض آلایندگی از صنایع و غیره خواهیم بود.

انتهای پیام/341/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بین منتخبان مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند