Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:49:06 GMT

کشف بیش از ۲۵۱ تن برنج احتکاری در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۸۳۷

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۵۱ تن و ۵۸۴ کیلوگرم برنج قاچاق احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در انباری در جاده همدان به کرمانشاه مقادیری برنج دپو و احتکار شده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همراهی کارشناسان به آدرس مذکور اعزام که در بازرسی از این محل، ۲۵۱ تن و ۵۸۴ کیلوگرم برنج قاچاق احتکار شده کشف شد که تمامی مدارک ارائه شده توسط مالک، غیرواقعی و مربوط به انباری در یکی از استان های دیگر بود.

کامرانی صالح با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده براساس نظر کارشناسان، ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی این انبار پلمب و مالک برای سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: در این زمینه پرونده مقدماتی احتکار و قاچاق تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان تحت رسیدگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان