Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:53:33 GMT

توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در رودسر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۳۸۰

توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات در رودسر

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه رودسر از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.

محمد اسماعیل حسنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح مواسات اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در برپایی رزمایش کمک مومنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب دیده ناشی از کرونا، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و به یاری هموطنان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه رودسر با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگی برتر نسبت به بسیاری از کشورها است و مردم ما در بسیاری از کارهای خیر از یکدیگر سبقت می گیرند، اضافه کرد: بسیاری از کشورهای دنیا که خود را صاحب دموکراسی و حقوق بشر می دانند در روزهای کرونایی به یکدیگر هم رحم نکردند و محموله‌های ماسک و مواد بهداشتی و مراقبتی را از کشورهای دیگر به سرقت بردند.

حسنی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در سطح شهرستان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن معابر و بیمارستان های استان، کفن و دفن اموات کرونایی توسط بسیجیان، شبانه روزی کردن درمانگاه  سپاه و ... از اقدامات سپاه رودسر در ایام کرونا است.

وی از غربالگری ۱۴۷ هزار نفر از مردم در بازه زمانی سه روز با همکاری مراکز بهداشتی در شهرستان خبر داد و گفت: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و ژل ضدعفونی از دیگر اقدامات سپاه رودسر در ایام شیوع ویروس کرونا است.

فرمانده سپاه رودسر با اشاره به اجرای دو مرحله از طرح مواسات در شهرستان رودسر یادآور شد: ۴۸۰۷ خانوار در این شهرستان شناسایی شدند که تحت پوشش هیچ نهاد و ارگانی نیستند.

وی از توزیع ۵۶۰۰ بسته به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این بسته ها یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان است.

حسنی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ عزت افراد نیازمند اولویت اصلی در رزمایش مواسات است یادآور شد: باید توزیع بسته های حمایتی، توأم با تکریم و حفظ عزت افراد باشد و این اصل از اولویت های ضروری این طرح است.

فرمانده سپاه رودسر در پایان از برگزاری مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر استان در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواسات و همدلی بسته معیشتی فرمانده سپاه رودسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر