Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:03:45 GMT

سامانه «بیهین» بستر امنی برای پیشگیری از شیوع کرونا است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۵۶۳

سامانه «بیهین» بستر امنی برای پیشگیری از شیوع کرونا است

ایسنا/گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت ادامه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی توسط شهروندان گفت: سامانه بیهین، بستر امنی برای خرید مردم از منزل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا فراهم کرده است.

کیمیا تنهایی در جلسه کمیته تخصصی کسب و کارهای مجازی استان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و راه اندازی پویش «در خانه بمانیم» و «از خانه بخریم» موجب راه اندازی سایت http://bihin.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir پورتال معرفی کسب و کارهای آنلاین استان مصوب جلسات ستاد استانی مدیریت کرونا و کارگروه تنظیم بازار شد.

وی ادامه داد: این پورتال بستر امنی را برای خرید مردم از منزل و پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا فراهم آورد و تاکنون بیش از ۷۰  کسب و کار اینترنتی در این پورتال جهت ارائه محصولات و نیازهای ضروری مردم معرفی شده که این مقدار قابل توسعه است.

به گفته معاون استاندار گیلان؛ سایت«بیهین» بستر امنی را برای خرید مردم از منزل در تمام طول سال فراهم آورده و باید بیشتر از قبل، معرفی شود.

وی به دستگاه های اجرایی تأکید کرد علاوه بر آنکه بنر معرفی این سامانه را در پورتال اطلاع رسانی ادارات تابعه قرار می دهند، نسبت به نصب استند و تبلیغات سایت در قسمت های ورودی و در معرض دید کارکنان و ارباب رجوع  و اطلاع رسانی به کارکنان برای خرید الکترونیکی نیز اهتمام ورزند.

به گزارش ایسنا؛ کلمه بیهین در گویش گیلکی به معنای "بخر" است و این سایت که توسط نیروهای بومی در استان راه اندازی شده؛ با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می‌کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خرید اینترنتی کسب و کارهای بستر امنی برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام

قیمت کتاب‌های درسی میان‌پایه‌ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جز پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالی است که دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، شش رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های پایه‌های هفتم و دهم متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 747544

دیگر خبرها

  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت