Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:16:39 GMT

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی بارش تگرگ در طرقبه شاندیز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۶۷۳

خسارت ۲۰ میلیارد تومانی بارش تگرگ در طرقبه شاندیز

فرماندار طرقبه شاندیز از خسارت ۲۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش تگرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: در روستای کنگ سیل جاری نشده و فقط آبگرفتگی بوده است.

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز با اشاره به بارش تگرگ و باران شدید در این شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: این موضوع سبب شد به اندازه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون  شن و ماسه از کوه شسته و به داخل جاده رفته، آن را مسدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه با کمک شهرداری‌های مشهد و شاندیز تاکنون مسدود بودن جاده تا ۸۰ درصد رفع شده است، متذکر شد:  بارش باران در روستای کنگ سبب آبگرفتگی شده، اما چون فضای ساختاری روستا به شکلی خاص بوده، به نظر می‌رسد که سیل آمده، اما فقط آبگرفتگی است.

وی از خسارت ۲۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش تگرگ در طرقبه شاندیز خبر داد و گفت: این خسارت ها در بخش شبکه آبرسانی کشاورزی و قنوات گزارش شده است.

حسینی اضافه کرد: جاده کنگ نغندر نیز به علت آبگرفتگی و گل و لای ناشی از آن مسدود شده بود که دیروز باز شد، همچنین، در برخی مناطق گل و لای ناشی از باران به ۳ متر می‌رسید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار طرقبه شاندیز سید حسن حسینی تگرگ باران شدید طرقبه شاندیز طرقبه شاندیز بارش تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ بارش از ساعت21 دیشب آغاز و یک ساعت طول کشید.
بارش باران و تگرگ موجب آبگرفتگی معابر شد .
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم دارد و در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود.
مرضیه سی سی پور افزود: در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛  پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
وی گفت: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: سامانه همرفتی تا روز جمعه درساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر