Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:03:15 GMT

سودآوری سونی ۷۵ درصد سقوط کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۸۷۱

آفتاب‌‌نیوز :

سونی که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت الکترونیک و سرگرمی در جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار گزارش مالی جدید خود اعلام کرده که سود عملیاتی آن در سه ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۰ میلادی، ۳۵.۴۵ میلیارد ین ژاپن معادل ۳۳۱ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که معادل ۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۳ میلیارد ین بوده، تحت تاثیر تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا بر روی بخش های مختلف این شرکت نظیر دوربین، تلویزیون و سنسور گوشی های هوشمند، ۷۵ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت ژاپنی همچنین به علت آینده نامعلوم صنعت الکترونیک و بحران پاندمی کرونا، از ارائه گزارش و چشم انداز سال مالی جاری خودداری کرده است.

سونی همزمان با اعلام وضعیت اضطراری در قرنطینه و وضع محدودیت های سختگیرانه از سوی دولت ژاپن خطوط تولید و فعالیت بسیاری از کارخانه های خود را در این کشور و برخی دیگر از کشورهای جهان متوقف کرده بود.

البته تنها بخش موفق و درآمدزای سونی در بحران پاندمی کرونا و خانه نشینی بالغ بر نصف جمعیت جهان، صنعت سرگرمی و گیمینگ بخصوص کنسول های بازی پلی استیشن بوده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوني كرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید