Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@14:29:46 GMT

اینترنت اپلیکیشن «شاد» تا پایان خرداد رایگان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۸۸۹

اینترنت اپلیکیشن «شاد» تا پایان خرداد رایگان شد

به گزارش صدای ایران، تعطیلی مدارس در شرایط کرونایی به این منظور نبود که آموزش تعطیل است، بلکه بعد از مدتی و بدون هیچ درنگی کلاس‌های آموزشی و مجازی هم برای دانش‌آموزان و هم برای دانشجویان راه‌اندازی شد.  با ادامه‌دار شدن شرایط و روند صعودی کرونا در کشور و تصمیم اتخاذ شده مبنی بر ادامه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و به منظور تداوم و پایداری یادگیری دانش‌آموزان و جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش آن‌ها، وزارت آموزش و پرورش کل کشور اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: با موافقت و دستور رئیس جمهوری و مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه، استفاده دانش‌آموزش و معلمان کشور از شبکه شاد از فردا تا پایان خردادماه، رایگان خواهد بود. تلاش می‌کنیم مصوبات لازم برای رایگان شدن همیشگی این شبکه نیز اخذ شود.

پیش از این نیز با همکاری وزارت علوم و وزارت ارتباطات، اینترنت سایت‌ها و سامانه‌های دانشگاهی رایگان شده بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ