Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:09:28 GMT

تحویل 115 واحد مسکن محرومان در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۰۹۰

تحویل 115 واحد مسکن محرومان در کرمان

فاز اول پروژه‌های مسکن محرومان استان با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد به تعداد 115 واحد تحویل مددجویان کمیته امداد استان کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز در آیین افتتاح پروژه‌های مسکن مددجویی کمیته امداد در کرمان اظهار کرد: ما در استان کرمان بالای 120 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد داریم که مستقیما از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند و افرادی که به صورت موردی و غیرمددجو خدمات می‌گیرند، حجم قابل توجهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از 120 هزار خانوار بالغ بر 60 درصد سرپرست خانواده خانم‌ها هستند و عمده این خانم‌ها به‌دلیل فوت سرپرست زیرپوشش قرار گرفتند و گروه‌های بعد خانواد مطلقه و خانواده‌ای که سرپرست در زندان به‌سر می‌برد و عده‌ای سرپرست در خدمت سربازی به سر می‌برند، زیرپوشش هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در کمیته امداد توانمندسازی است که برنامه‌های مشترکی با سپاه داریم که ارزش آن خیلی بالاتر از پروژه‌های مسکن است.

صادقی ابراز داشت: مسکن از ضروریات یک خانواده است در استان کرمان به‌دلیل پراکندگی بعضی مناطق امکان احداث مسکن وجود ندارد هیچ پیمانکاری به‌دلیل وضعیت و موقعیت به آن محل نمی‌رود.

وی گفت: ابتکار و دیدگاه خوبی که در مدیریت قبل و فعلی کمیته امداد ایجاد شد همکاری و همراهی نهادهای انقلابی و استفاده از ظرفیت بسیج بود که تحول اساسی در حوزه کمیته امداد شکل گرفت خیلی از مددجویانی که تصور نمی‌کردند زمانی زیر سقف خانه خود قرار گیرند، به این مهم دست یافتند.

صادقی تصریح کرد: علاوه بر جنوب، در شهر کرمان هم واقعا مشکلات زیادی است و ما دست‌بوس عزیزان بسیجی و گروه‌های جهادی هستیم که خیلی از مشکلات را برطرف می‌کنند بعضی جاها دست ما به‌دلیل قوانین دست و پاگیر قفل است اما گروه‌های جهادی کارهای بزرگی انجام دادند که یک خانواده در آسایش و آرامش قرار بگیرد.

 

وی توضیح داد: یک بعد دیگر نیاز مبرم به کار فرهنگی داریم طرح این مهم آماده است که در این زمینه نیاز به کمک سپاه و نیروهای جهادی داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان عنوان داشت: در بحث اشتغال مددجویان در جنوب کرمان با همراهی بسیج سازندگی تعداد زیادی گوسفند خریداری کردیم برای کسانی که امکان هیچ کاری نداشتند که امروز عزتمندانه در حال امرار معاش هستند.

صادقی ادامه داد: نیروگاه‌های خورشیدی در کمیته امداد برای مددجویان بهترین فرصت است که یک مددجو برای نیروگاه خورشیدی با رقم 30 میلیون تومان وام، ماهانه یک و نیم میلیون تومان برق به دولت می‌فروشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش کمیته امداد در اقتصاد استان خیلی موثر است نزدیک به 30 هزار طرح دامپروری در استان کرمان داریم که کمک بسزایی در تولید شیر، گوشت، پشم و..دارند.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان کمیته امداد مسکن خانواده کمیته امداد استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد