Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:41:11 GMT

۲۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۲۰۲

۲۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مازندرانی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و سلامت خانواده اظهارکرد: در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان به دو هزار و ۵۲۸ نفر تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد که ۸۳ درصد این افراد بانوان بودند.

وی افزود: تأکید ما بر این است که این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار پرداخت شود و این امر در ایجاد درآمد برای این افراد موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندرانی گفت: در زمینه اشتغال روستایی به پنج هزار و ۸۴۶ طرح تسهیلات پرداخت شد که از این تعداد ۴۶ درصد بانوان بودند.

وی بیان کرد: در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی هم ۶۲۵ مشغول به کار شدند که ۸۴ درصد این افراد را بانوان تشکیل می دهند.

مازندارنی اضافه کرد: سامانه ای با کمک جهاد دانشگاهی برای فروش تولیدات خانگی بانوان ایجاد شده که محصولات در این سامانه بارگذاری و به فروش می رسد.

کد خبر 4924826

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سعید مازندرانی ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر لزوم ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در استان تاکید و اظهار کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم هم هستند و باید برای محدودیت‌هایی که در استان وجود دارد، استثنا قائل شویم.

فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کارگر و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و حساسیت جنگ اقتصادی برای مسؤولان حوزه اقتصاد و کارگران روشن است. 

وی ادامه داد: در همه مولفه‌های اقتصادی که منجر به توسعه می‌شوند، اگر استان‌های زاگرس‌نشین مانند لرستان متفاوت دیده نشوند، اتفاق‌های برجسته‌ای در حوزه اشتغال نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه تا وقتی معافیت مالیاتی، اعتبارات تبصره‌ای، نرخ دستمزد و مشوق‌های کارگری به استان تعلق نگیرد، سرمایه‌گذار رغبتی برای سرمایه‌گذاری نخواهد داشت، افزود: کارگاه‌های زودبازده و کوچک در پایداری اشتغال موثرند، اما باید چند موضوع را در نظر داشت و آن اینکه بازار فروش را برای تولیدکنندگان این کارگاه‌ها مهیا و دست واسطه‌گران را در فرآیند فروش کوتاه کنیم.

وی تاکید کرد: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان