Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شنا خبر از پیگیری حقوقی اتفاقات مجازی توسط شناگران داد.

طرفداری- شیوع ویروس کرونا و طی کردن دوران قرنطینه موجب شده تا چالش‌ها و کمپین‌ های مختلفی برای رشته‌ های ورزشی ایجاد شود. در همین راستا، فدراسیون جهانی شنا هم از شناگران درخواست کرد تا در چالشی که راه‌اندازی شده، حضور پیدا کنند.

به گزارش فارس، گروهی از شناگران کشورمان هم با ضبط ویدئویی از خود با لباس نامتعارف، در این چالش حضور پیدا کردند که ویدئوی آنها توسط فدراسیون جهانی در فضای مجازی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این ویدئو سر و صدای زیادی ایجاد کرد، اما محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت:

پس از چالش اخیر ورزشکاران در قرنطینه، کلیپی در این باره از سوی افراد غیرحقوقی و غیر مرتبط با فدراسیون ایران در فضای مجازی منتشر شده و صفحه فدراسیون جهانی هم آن را بازنشر کرده بود.

وی افزود:

در این چالش هر یک از شناگران که پس از شیوع کرونا و تعطیلی استخرها در خانه تمرینات را دنبال می‌کنند، کلاه شنا خود را به سویی پرتاب می‌کنند. گویا یک صفحه اینستاگرامی تصاویر افراد مختلف، علاقه‌مندان به شنا و حتی برخی ورزشکاران آماتور دختر و پسر و البته سه تا چهار ملی پوش ایران را به صورت پشت سرهم به صورت کلیپ درآورده و آن را برای فدراسیون جهانی ارسال کرده و فینا هم بدون اطلاع آن را بازنشر داده است.

رئیس فدراسیون شنا گفت:

پس از بررسی موضوع طی یک ایمیل، از فینا خواستیم که تمام اطلاعات و مسائل مربوط به شناگران و تیم‌های ایران را تنها از درگاه فدراسیون دریافت کنند. گویا آنها نیز این کلیپ را از صفحه خود حذف کردند. بدیهی است فدراسیون شنا با بررسی بیشتر موضوع در صورت تخلف پیگیر ابعاد حقوقی خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟
بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.
روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟
بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی