Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:59:45 GMT

افت کامل هوشیاری‌ محسن قاسمی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۴۱۲

افت کامل هوشیاری‌ محسن قاسمی

ایسنا/لرستان برادر محسن قاسمی می‌گوید: حال او وخیم است و افت کامل هوشیاری‌ دارد.

مرتضی قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه حدود سه هفته پیش پس از اینکه دکترها اعلام کردند که محسن زندگی نباتی دارد، او را از بیمارستان طالقانی به خانه آوردیم، افزود: متاسفانه در خانه حال محسن‌ به هیچ وجه رضایت‌بخش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان‌ اینکه دو سه روز پیش با نظر دکترهای بیمارستان لاله محسن را با آمبولانس از بروجرد به این بیمارستان منتقل کردیم، افزود: پس از اینکه عکس سر محسن را دیدند گفتند هرچه سریع‌تر به بیمارستان منتقل شود اما الان هم حال خوبی ندارد.

قاسمی تصریح کرد: متاسفانه محسن افت کامل هوشیاری پیدا کرده و حالش وخیم است.

وی یادآور شد: محسن حدود دو ماه در بیمارستان خصوصی لاله بود و پس از آن به بیمارستان دولتی آیت‌الله طالقانی اعزام شد و حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم که فدراسیون کشتی و وزارت ورزش هیچ کمکی به ما نکردند.

قاسمی گفت: از مردم می‌خواهیم که برای شفای قهرمان مملکت در این شب‌های قدر بسیار دعا کنند.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود که طبق گفته خانواده‌اش در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محسن یگانه در بک استیج کنسرتش در برج میلاد، یک اجرای اختصاصی برای طرفدار خردسالش داشت. ویدیوی این لحظات شیرین که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش