Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ آماده هستند تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جوانان مستعدی را به تیم خود اضافه کنند. 

طرفداری- منچستریونایتد آماده است تا به جوانان اعتماد کند؛ آن‌ها حتی حاضر هستند در صورت انتقال جود بلینگام به اولدترافورد، او را مستقیما در ترکیب تیم اصلی به کار بگیرند. 

به گزارش جیمز رابسون از استاندارد، این بازیکن 16 ساله با این که در حال حاضر فقط یک استعداد محسوب می‌شود، می‌تواند زودتر از حد انتظار به ترکیب تیم بزرگسالان یونایتد راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که حدود 30 میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت، به طور ویژه‌ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

جو هیوگیل، مهاجم 16 ساله ساندرلند هم در مسیر انتقال به منچستریونایتد قرار دارد اما او باید راه سنتی‌تر را در پیش بگیرد و مدتی در آکادمی بازی کند. دیگر جوانی که یونایتد برای همکاری با او آماده می‌شود، مارک خورادو مدافع راست 16 ساله بارسلونا است. انتقال 1.5 میلیون پوندی او نشان می‌دهد چرا یونایتد از همکاری با یان کوتو مدافع کناری منچسترسیتی منصرف شده است. رادک ویتک، دروازه‌بان اهل جمهوری چک هم فصل آینده به عنوان کار آموز در یونایتد حضور خواهد داشت. 

اگر بلینگام، هیوگیل، خورادو و ویتک به منچستریونایتد ملحق شوند، راه هانیبال مجبری و دیلون هوجورف را در پیش خواهند گرفت که تابستان قبل به ترتیب از موناکو و آژاکس به یونایتد پیوستند. انتقال 9 میلیون پوندی مجبری به طور مشخص نشان می‌دهد یونایتد ابایی از پرداخت مبالغ قابل توجه برای جوانان مستعد ندارد. این روشی است که قبلا در تیمی مثل بروسیا دورتموند استفاده شده و جواب داده است.

اد وودوارد که از حدود 5 سال قبل پروژه نوسازی آکادمی منچستریونایتد را کلید زد، سال گذشته به استخدام استعدادیاب‌هایی از فرانسه و اسپانیا اقدام کرد. نتیجه این حرکت امضای قرارداد با مجبری و همکاری قریب الوقوع با خورادو است. 

به همه این‌ها باید استعداد بالای جوانان حاضر در آکادمی منچستریونایتد را هم اضافه کرد. در فصل جاری میسون گرینوود و برندن ویلیامز با درخشش خود نشان دادند آکادمی تیم نسبت به سال‌های قبل دچار تحول شده است. جدای از این نفرات جیمز گارنر کسی است که انتظارات بالایی از او می‌رود و احتمالا در آینده چیزهای بیشتری در مورد این هافبک میانی خواهیم شنید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد