Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان و وکیل علیرضا بیرانوند درباره مبارزه با دلالی در فوتبال ایران اظهار داشت: بحث دلالی از قدیم وجود داشته و فیفا و آئین نامه‌های داخلی هم دلالی را به رسمیت شناختند. به هر حال ما نمی‌توانیم این موضوع را کتمان کنیم که در حال حاضر خیلی‌ها نقش دلال را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: فریادشیران: باشگاه، مربی و ایجنت، اضلاع دلالی هستند/ در دوران تاج یک اتوبان برای متخلفان بازگشایی شد

سلیمانی در ادامه گفت: اگر کانون وکلا تخلفی انجام دهد، در آن جا شخصیتی به نام دادیار انتظامی وجود دارد که رسیدگی خواهد کرد. آئین نامه و ساز و کار مقابله با تخلفات دلالان یا همان ایجنت‌ها مشخص نشده و به همین دلیل کمیته اخلاق یا حراست فدراسیون نظارت می‌کنند.   این مسائل از خیلی وقت پیش وجود داشته و برطرف کردن آن نیازمند عزم جدی است. هر چند سال یک بار این موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد و با برخی افراد هم برخورد می‌شود، اما پس از مدتی همه چیز فراموش می‌شود.  

وکیل علیرضا بیرانوند درباره زمان رفتن این بازیکن به بلژیک و شرکت در تمرینات رویال آنتورپ گفت: با توجه به مکاتباتی که با باشگاه بلژیکی داشتیم، قرار شد پس از عادی شدن شرایط آن‌ها برای بیرانوند دعوت نامه بفرستند تا او برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی وارد این کشور شود و پس از ان هم خودش را برای حضور در مسابقات آماده کند. تاکنون ۱۵۰ هزار دلار به بیرانوند پرداخت شده و قرار است او ۲۵۰ هزار دلار پس از اتمام تست‌های پزشکی و ۳۰۰ هزار دلار پس از صدور آی تی سی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: دلال‌ها می‌خواستند شخص دیگری را به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کنند

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره شرایط  این باشگاه در دوران تعطیلی لیگ گفت: خوشبختانه نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی دارد و پرداختی باشگاه به بازیکنان حدود ۶۰ درصد است و از این لحاظ فعلا مشکلی نداریم. نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری داریم و باشگاه به ارامش نسبی رسیده است. بازیکنان در این ایام تمریناتشان را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند، اما چیزی که اهمیت دارد سلامت بازیکنان و خانواده‌های آن‌ها است. به هر حال اگر یک بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شود، می‌تواند آن را به چند نفر انتقال دهد.  

او درباره بودجه‌ای که قرار بود از طرف وزارت نفت به ۳ تیم لیگ برتری تحت پوشش این وزارت خانه پرداخت شود گفت: این بودجه پرداخت شد و باشگاه بیشتر این مبلغ را دریافت کرد. البته بخشی از این پول باقی مانده که نزد اداره ورزش است و باید به باشگاه پرداخت شود که با این موضوع موافقت شد. 

بیشتر بخوانید: برنامه فوتبال برتر/ عذرخواهی افشین پیروانی و ادعای زنوزی درباره دلالی سیستماتیک در فوتبال ایران

سلیمانی در واکنش به این که چرا بخشی از این پول هنوز نزد اداره ورزش است اظهار داشت: برخی مشکلات قانونی و اختلاف حساب وجود داشت که خوشبختانه اکنون این مشکلات برطرف شده است. امیدوارم مسئولان استانی و رئیس اداره ورزش کمک کنند تا این پول هر چه زودتر به حساب باشگاه واریز شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)