Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن حسینی در طرقبه شاندیز با اشاره به بارش تگرگ و باران شدید در این شهرستان در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت اظهار کرد: این موضوع سبب شد به اندازه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون شن و ماسه از کوه شسته و به داخل جاده رفته، آن را مسدود کند.

فرماندار طرقبه شاندیز، خراسان رضوی با اشاره به این‌که با کمک شهرداری‌های مشهد و شاندیز تاکنون مسدود بودن جاده تا ۸۰ درصد رفع شده است، متذکر شد: بارش باران در روستای کنگ سبب آبگرفتگی شده، اما چون فضای ساختاری روستا به شکلی خاص بوده، به نظر می‌رسد که سیل آمده، اما فقط آبگرفتگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خسارت ۲۰ میلیارد تومانی ناشی از بارش تگرگ در طرقبه شاندیز خبر داد و گفت: این خسارت‌ها در بخش شبکه آب‌رسانی کشاورزی و قنوات گزارش شده است.

حسینی اضافه کرد: جاده کنگ نغندر نیز به علت آبگرفتگی و گل و لای ناشی از آن مسدود شده بود که دیروز ۲۳ اردیبهشت باز شد، همچنین، در برخی مناطق گل و لای ناشی از باران به ۳ متر می‌رسید.

کد خبر 511347 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان خراسان رضوی طرقبه شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

بارش های سیل آسای اخیر به زمین های حاصلخیز کشاورزی در روستای عباس آباد از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خسارت زد. به گفته شهروند خبرنگار ما یکی از دلایل این خسارات نامساعد بودن بستر رودخانه نرماب است که هر ساله به خاطر لایروبی نشدن برای کشاورزان در حوزه کشت گندم، چغندر، نخود فرنگی و دیگر محصولات مشکل ساز شده است.

 شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: جمال سرحدی - گلستان

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید