Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:25:34 GMT

ماساژوری که با آب‌میوه مشتریانش را بیهوش می‌کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۲۰۴

ماساژوری که با آب‌میوه مشتریانش را بیهوش می‌کرد!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که به عنوان ماساژ درمانی به منازل شهروندان مراجعه می‌کرد و پس از حضور در منازل، با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می‌کرد! ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ هجدهم اسفند 98 فردی با مراجعه به کلانتری 106 نامجو به مأموران عنوان کرد که از طریق فضای مجازی با فردی به نام مجید که خود را متخصص در زمینه ماساژدرمانی معرفی می‌کرده، آشنا و قرار شده این شخص با پرداخته هزینه‌ای در هفدهم اسفند ماه به منزل وی آمده و اقدام به ماساژدرمانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شخص پس از حضور در منزلم، در همان دقایق اولیه با تعارف آبمیوه من را بیهوش  کرد و اموالی از قبیل وجه نقد، گوشی تلفن‌همراه و لپ‌تاپم را به سرقت برد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری به شیوه بیهوشی" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده و اطلاعات اندکی که شاکی از سارق داشت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با توجه به شیوه و شگرد ارتکاب سرقت و با بهره‌گیری از همان اطلاعات اندک به دست آمده از متهم پرونده، موفق به شناسایی سارق شدند.

با شناسایی دقیق متهم پرونده و در بررسی به عمل آمده از سوابق وی مشخص شد که مجید با تشکیل یک کانال در فضای مجازی و تبلیغ گسترده با شماره تماسهای مختلف شهروندان را جذب کرده و پس از حضور در منازل، با تعارف آبمیوه آنها را بیهوش و اموال با ارزشی را سرقت می‌کند.

کارآگاهان پایگاه سوم ، با شناسایی محل سکونت مجید در شهر کرج، با هماهنگی مقام قضائی به این شهرستان اعزام و موفق به دستگیری وی شدند.

متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت به شیوه بیهوشی از شاکی پرونده اعتراف کرد.

وی همچنین به انجام سرقتهای مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد که با تلاش کارآگاهان تعداد دیگری از مالباختگان و شاکیان پرونده شناسایی و برای طرح و پیگیری شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند.

سرهنگ قاسم دستخال؛ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: ارزش ریالی مجموع سرقتهای صورت گرفته توسط متهم، بالغ بر 2 میلیارد ریال است که در ادامه رسیدگی به پرونده، قرار قانونی توسط مقام قضائی صادر شده و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان و مالباختگان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

تهران| سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی و بانکآزار و اذیت مسافران خانم با استفاده از پراید سرقتی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس پلیس پیشگیری عملیات پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز