Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@00:55:53 GMT

معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۲۱۱

معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در پایتخت

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از انجام معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در پایتخت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت‌وگویی درباره میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا 20 اردیبهشت 1354 دستگاه اتوبوس شرکت واحد، معاینه فنی آنها در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین شهر تهران انجام گرفته که حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به اینکه معاینه فنی خودورها تا پایان ماه رمضان تمدید شد، میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی کاهش یافت و از 8600 مورد به 7 هزار مورد در حال حاضر رسیده است و در ساعات بعدازظهر تقریبا مراجعه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌اکثر شهروندان انجام معاینه فنی خودروهای خود را به روزهای پایانی ماه رمضان موکول کرده‌اند که توصیه می‌شود شهروندان زودتر این موضوع را انجام دهند.

مقدم گفت:‌ با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی همچنین فعالیت چندین مرکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعه به مراکز عادی است.

وی گفت: تنها برخی از مراکز در بعضی از ساعات ممکن است میزان مراجعات بیشتری داشته باشند که با این وجود شهروندان در این مراکز می‌توانند در کمتر از یک ساعت و نیم از خدمات معاینه فنی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران یادآور شد: همچنین اکثر مراکزی که در قسمت جنوبی تهران واقع است مانند مرکز شقایق، الغدیر و چمران بسیار خلوت است و شهروندان بدون هیچ انتظار و صفی می‌توانند معاینه فنی خودروهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات