Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ برگزاری، اصلاحات دفترچه راهنما و همچنین مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ منتشر شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری – قوه قضائیه سال ۱۳۹۸ و اعلام تاریخ جدید برگزاری این آزمون را شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ منتشر شده و متقاضیان شرکت در این آزمون باید جهت اطلاع از اصلاحات به اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

همچنین باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان ایجاد شود بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کردند درصورت علاقه‌مندی از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه ۹۹ با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

ضمناً داوطلبانی که در این آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، درصورت تمایل برای ثبت‌نام می‌توانند باتوجه به دفترچه راهنمای ثبت نام مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور در بازه زمانی فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است تاریخ برگزاری آزمون متقاضیان اخذپروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ به روز پنجشنبه بیستم شهریورماه ۹۹ موکول شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون وکلا سازمان سنجش ثبت نام آزمون اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

کد خبر 847195 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

دیگر خبرها

  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود