Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که دکتر پیروز حناچی شهردار تهران و همسرشان دکتر نوروزی، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دکتر کاظمی مشاور و رئیس دفتر شهردار، دکتر سعادتی شهردار منطقه 12، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام و معاون مستند مرکز گسترش، سام کلانتری کارگردان، حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگان مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، کاوه صدقی سرمربی و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران حضور داشتند، ابتدا این فیلم مستند که برگزیده‌ی جشنواره فیلم فجر و سینماحقیقت است، به نمایش درآمد و سپس شهردار تهران با اهدای تندیس و لوح، به تقدیر از عوامل فیلم و ورزشکاران حاضر در این نشست پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حناچی در سخنانی اظهار کرد: «جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی خوب و پرانرژی هست و بسیار مرا تحت‌تاثیر قرار داد. لذا شهرداری تهران هر حمایتی که بتواند، از دختران تیم ملی اسکیت هاکی ایران انجام خواهد داد؛ دخترانی که حرکت قدرتمندانه‌ای انجام دادند و با تمام توان در خدمت تیم ملی کشورشان بودند.

وی ادامه داد: برای من جذاب است که این فیلم مستند درباره‌ی توانمندی دختران ورزشکار ایرانی ساخته شده و قول می‌دهم سالنی در اختیار این دختران قرار بگیرد تا تمریناتشان را ادامه دهند و به موفقیت‌های بیشتری برسند.

شهردار تهران در پایان صحبت‌های خود خطاب به تهیه‌کنندگان «جایی برای فرشته‌ها نیست» نیز گفت که شهرداری از اکران عمومی این فیلم حمایت خواهد کرد.

مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» تاکنون سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و 4 جایزه از بخش‌های ملی و بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت کسب کرده است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جایی برای فرشته ها نیست شهردار تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد اعطای وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری گفت: در دوره‌های مدیریت شهری قبلی به غلط املاک شهرداری را با قیمت پایین و با تقسیط به مدیران شهرداری می‌دادند و مدیران را صاحب خانه در بهترین نقاط شهر تهران کردند که ما این مسیر را خلاف عدالت می‌دانیم.

شهردار تهران افزود: ما از خانه سازمانی برخوردار نیستیم ممکن است برخی از قسمت‌های شهرداری مانند مترو، خانه سازمانی داشته باشد، اما مقصود من در سطح کلان شهرداری است و همچنین رویه غلط مدیران شهری قبلی را قبول نداریم چرا که عین بی عدالتی است و ظلم در حق داشته‌ها و سرمایه‌های شهر است یک مدیر چرا باید تخفیف ۵۰ درصدی و تقسیط چند ساله بگیرد چه فرقی با دیگران دارد؟

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که بتوانیم مدیرانی را که از شهرستان‌ها می‌آوریم و خانه ندارند مقدمات شرایط استقرار آن‌ها را فراهم کنیم، بهترین راهی که ما درنظر گرفتیم این بود که برای آن‌ها وام بگیریم با درصد بهره‌ای که بانک‌ها می‌گیرند و خود این مدیران این وام را در مرور زمان تسویه کنند.

زاکانی تاکید کرد: مقدمه این وام را تا هماهنگی با بانک به عنوان ودیعه به آن‌ها دادیم تا مستقر شوند و عنوان ودیعه را تبدیل به وام کردیم و خودشان امروز وامشان را پرداخت می‌کنند.
شهردار تهران افزود: هرکسی از مدیران که خانه داشته باشد ما به آن‌ها هیچ وامی نمیدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • شایع‌ترین عوامل ایجاد سنگ کیسه صفرا
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد