Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی طی حمکی" سید منتظر شُبر" را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرکل امورفرهنگی و دبیر شورای عالی فرهنگی بهزیستی کشور منصوب کرد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی ضمن تشکر از زحمات حجه الاسلام سیدمحمدی در مدت تصدی مدیریت امور فرهنگی سازمان با صدورحکمی "سیدمنتظر شُبر" را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرکل امور فرهنگی و دبیر شورای عالی فرهنگی بهزیستی کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است:

با تأکید بر اینکه تمامی امور فرهنگی سازمان تحت نظارت و هماهنگی آن حوزه قابل اجرا خواهد بود، انتظار دارم تمامی تلاش خویش را برای نیل به اهداف ذیل بکار گیرید:

1_  برنامه‏‌ریزی کلان و راهبردی برای تحقق اهداف فرهنگی بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگی.

2_ برنامه‏ ریزی در راستای جریان‏ سازی کارآمد، ایجاد ارتباط تنگاتنگ با نخبگان و فرهیختگان فرهنگی و اصحاب رسانه و گسترش ارتباطات دو سویه با سازمان‌ها و نهادهای متولی سلامت فرهنگی کشور.

3_ توسعه و ترویج پژوهش در راستای تقویت استانداردها و بازمهندسی امور فرهنگی منطبق با اهداف متعالی سازمان و طراحی فعالیت‏‌های نوین فرهنگی براساس نیازهای روز جامعه.

4_ تأیید تمامی طرح‌ها و برنامه‏‌های فرهنگی هنری در قالب برگزاری جشنواره‌ها، همایش‏‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری حوزه‌های ستادی و استانی و نظارت پویا بر آنها و فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای حضور و مشارکت حداکثری گروه‌های هدف سازمان.

5_ تقویت روحیه تحقیق و نوآوری کارکنان و گروه‌های هدف تحت پوشش در زمینه‌های فرهنگی.

6_ نظارت بر انعقاد قراردادها و تفاهم نامه‌های فرهنگی سازمان با سایر دستگاه‌ها و نهادها در سطح کشور و پایش اثربخشی آنها.

7_ شناسایی، تعامـل و تبادل نظـر با مجامـع، تشکل‏‌ها و دست‏ اندرکـاران حوزه فرهنگـی کشور در چارچـوب قوانیـن و دستورالعمل‏‌های سازمانی.

8_  تهیه و تدوین پیوست فرهنگی برای برنامه‌ها و طرح‌های تخصصی سازمان با تعامل و همکاری حوزه‌های تخصصی.

9 -برنامه‏ ریزی منسجـم و موثر جهـت تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ نماز، مهدویت، جهاد و ایثار و رشد فضایل اخلاقی و تحکیم بنیان خانواده، تقویت نشاط اجتماعی و ارتقاء امید در بین کارکنان و خانواده‏‌های آنها و جامعه.

راه‌اندازی 2300 مرکز "مثبت زندگی" تا پایان تیر توسط بهزیستیپرداخت کمک معیشتی به 85 هزار نفر از مددجویان بهزیستی با مساعدت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امامبهزیستی اصفهان: سوزاندن کودک کار توسط اراذل و اوباش صحت ندارد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی فرهنگی سازمان امور فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟