Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:13:51 GMT

دانشگاه مک‌گیل ترم پاییز را به صورت آنلاین برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۰۹۱۲

دانشگاه مک‌گیل ترم پاییز را به صورت آنلاین برگزار می‌کند

مقامات دانشگاه "مک‌گیل" اعلام کردند که با توجه به شیوع "کروناویروس" اغلب دوره‌های ترم پاییز این دانشگاه از راه دور برگزار خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ریپورتر مک‌گیل، دانشگاه "مک‌گیل"( McGill) هم، مانند سایر دانشگاه‌های سراسر دنیا، تحت تاثیر پاندمی"کووید-۱۹" قرار گرفته است.

این دانشگاه که در مونترال کانادا است، به تازگی اعلام کرد که اغلب دوره‌های تحصیلی این دانشگاه در ترم پاییز پیش‌رو به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترم پاییز این دانشگاه بنا به برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده در زمان مشخص شده آغاز خواهد شد. این دانشگاه متعهد شده که در این دوره‌های آنلاین، دانشجویان کلاس‌هایی با کیفیت و هیجان‌انگیز را تجربه کنند. همانطور که دانشگاه مک‌گیل به داشتن این ویژگی شناخته شده است.

دانشگاه مک‌گیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: برای اینکه دانشجویان مک‌گیل مسیر دانشجویی خود را آغاز کنند یا ادامه دهند، بدون توجه به اینکه در کجا حضور دارند، ترم پاییز ۲۰۲۰ عمدتا از طریق پلتفرم‌های آموزش از راه دور به آن‌ها ارائه خواهد شد.

معاونت دانشگاه "مک‌گیل" به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها اعلام کرد که اطمینان داشته باشند تدریس‌ها با کیفیت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه مک گیل کروناویروس آموزش مجازی کرونا در جهان ترم پاییز مک گیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود