Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:47 GMT

وظیفه آمریکا ایجاد باتلاق برای روسیه در سوریه بود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۲۵۷

وظیفه آمریکا ایجاد باتلاق برای روسیه در سوریه بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «جیمز جفری» نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، در ویدئو کنفرانسی که به میزبانی مؤسسه هادسون برگزار شد گفت: حضور نظامی ما هر چند کم اما مهم است. بنابراین ما از کنگره، مردم آمریکا و رئیس جمهور ترامپ می‌خواهیم که نیروها را در سوریه، افغانستان و جاهای دیگر حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به افغانستان و خروج نظامیان آمریکایی از این کشور گفت: در افغانستان مجدداً شاهد خروج نیروها هستیم، اینجا ویتنام نیست، اینجا باتلاق نیست.

جفری در ادامه به موضوع سوریه پرداخت و از اظهارات قبلی خود که در ماه مارس ایراد کرده بود دفاع کرد. وی در آن زمان گفته بود که وظیفه نیروهای آمریکایی در سوریه آن است که رسیدن به موفقیت برای نیروهای حکومت سوریه را دشوار سازد.

وی در ادامه به حضور نیروهای روسی در سوریه اشاره کرد و عنوان داشت که هر چند نظامیان روسی در مبارزه با تروریسم موفق بوده اند اما با این وجود وظیفه ما آن است که روسیه را وارد مشکل و یا نوعی باتلاق سازیم نه اینکه با تروریسم بجنگیم.

کد خبر 4925004 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه جیمز جفری ایالات متحده آمریکا سوریه ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ داعش شیوع کرونا ایران افغانستان روسیه مصطفی الکاظمی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟

ایران و روسیه با همکاری یکدیگر در جستجوی روش‌های جدید برای تسویه حساب‌های تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، یکی از راهکارهای پیشنهادی، استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دارایی‌های مالی دیجیتال است که محسن رحیمی، وابسته بازرگانی سفارت ایران در مصاحبه با رسانه‌های روسی به آن اشاره کرد.

رحیمی تاکید کرد: استفاده از روبل‌ دیجیتال و ریال‌ دیجیتال می‌تواند فرآیندهای تجاری بین دو کشور را ساده‌تر و به کاهش تاثیر تحریم‌های موجود کمک کند.

او در اواخر ماه آوریل از برنامه‌های ایران برای راه‌اندازی پروژه آزمایشی با هدف پذیرش کارت‌های پرداخت میر روسی خبر داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد